امروز جمعه, 29 دی 1396


کد مطلب : ۱۵۳۸۳  / گروه : مدیریت فن آوری اطلاعات و شبکه دولت /  /  بازدید : ۱۱۹

-استقرار سامانه الكترونيكي براي دريافت نقطه نظرات و شكايات مردمي از سطح و كيفيت ارائه خدمات توسط دفاتر

- بررسي مسائل و مشكلات و حل فصل اختلافات بين دستگاه خدمات دهنده و دارنده پروانه

-پيگيري اجراي مصوبات كارگروه پيشخوان دولت

-برنامه ريزي و اجراي نظارت و بازرسي از دفاتر پيشخوان دولت و دستگاههاي خدمات دهنده جهت حسن اجراي آيين نامه هاي ابلاغي دولت و مصوبات كارگروه

- اولويت بندي دستگاههاي اجرايي و احصاء خدمات الكترونيكي قابل ارائه در دفاتر پيشخوان دولت

-بررسي ظرفيتهاي توسعه دفاتر پيشخوان دولت در سطح استان و برگزاري فراخوان ثبت نام و تعيين صلاحيت آنها و ارائه به وزارت ارتباطات و فنآوري اطلاعات بر صدور پروانه در چارچوب مقررات

-نظارت بر مراحل اجرايي تنظيم قراردادها و شرايط و الزامات قرارداد بين دارنده پروانه و دستگاههاي خدمات دهنده

- پيگيري پيشنهادات كارگروه استاني و دستگاههاي خدمات دهنده

-ارائه گزارش اقدامات انجام شده و پيشنهادات بررسي شده به دبير خانه كارگروه

ـ انجام سایر امور محوله جهت دستور مقام مافوق

رهگیری نامه های اداری
دفاتر پیشخوان
ساترا
تسما

آمار سایت

امروز7496
مجموع44238740

تمامی حقـوق این سـایت متعلق به استانداری مازندران می باشد .
طراحی ، اجرا و پشتیبانی: مازندنت ساری