در مرکز سامد ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)

آقای مهندس احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان با حضور در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم در زمینه های معیشتی و مشکلات بوجود آمده بخاطر وقوع حوادث غیرمترقبه، بویژه سیل اخیر در اسفند و فروردین ماه در روز یکشنبه 19 خرداد به سخنان و درخواستهای مردم گوش و پاسخ دادند.
در این حضور 2 ساعته به تعداد 18 تماس تلفنی پاسخ داده شد.
عمده مسائل و خواسته های مردم در این ارتباط مربوط به تسهیلات ساخت و یا بازسازی و تعمیر مسکن یا مغازه و همچنین دریافت خسارات به بخش کشاورزی، لوازم خانگی و اقلام مغازه خود بود.
مهندس احمدی بیان داشتند که ابراز تقدیر و تشکر شهروند قدرشناس بابلسری از زحمات مسئولینی که از تعطیلات و دیدار خانواده های خود در ایام عید نوروز محروم ماندند باعث دلگرمی و سنگین تر شدن مسئولیت ما در قبال انجام وظایف سازمانی در خدمت رسانی به مردم قدرشناس استان می گردد.

چاپ محتويات