En امروز : 6 اردیبهشت 1403

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز مجلس

کد خبر : 100013 10 آذر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ دهم آذر ماه، روز مجلس را گرامی داشت و این مناسبت را به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

مجلس شورای اسلامی؛ خانه ملت، رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری، نهادی برآمده از خواست و اراده مردم و نشانگر تکیه بر ستون سترگ و استوار مردمی و تجلی بخش دموکراسی راستین و مبتنی بر نظام اخلاق و دین در کشور ماست.

مجلس شورای اسلامی که روز دهم آذر همزمان با سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به این مناسبت نامگذاری شده است؛ برای ملت ایران اسلامی همواره عرصه و صحنه تحقق توفیقات مهم در سایه سار قانونگذاری و برنامه ریزی و اراده جمعی، مظهر حکومت مردم سالاری دینی و مبین رسالت خطیر و تعیین کننده نمایندگان این نهاد بسیار مهم است تا با انتخاب هوشمندانه بتوانند با تدبیر و آگاهی مسیر قانونمندی در کشور را تداوم بخشند. 

اینجانب، دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به تمام وکلای ملت، به ویژه نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک می گویم و با گرامیداشت یاد و خاطره روحانی اسوه و مجاهد، شهید آیت‌ا… سیدحسن مدرس و قدردانی از همراهی و همدلی در مسیر توسعه استان، دوام توفیقات خدمتگزاران ملت را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری