En امروز : 9 فروردین 1403

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی

کد خبر : 100022 10 آذر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی؛ درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت. ‎

                                                         انالله و انا الیه راجعون

ارتحال حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی، نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

آن روحانی عالم و مجاهد عمر خود را در سمت های مختلف در راستای آرمان ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی صرف نمود و در مسیر ترویج و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت خالصانه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در کسوت رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در این بخش اهتمام وافی نمود و بی شک این خدمات ارزشمند ذخیره آخرت آن فقید سعید خواهد بود.

اینجانب درگذشت حاج سید محمد علی شهیدی محلاتی، عالم وارسته و مجاهد که متعهدانه در خدمت رسانی به جامعه عزیز ایثارگران ایفای نقش نمود، را به محضر مقام معظم رهبری ( مد ظله‌ العالی )، جامعه معزز ایثارگری و بیت محترم، همسر و فرزاندان و بستگان آن زنده یاد تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان، برای آن فقید سعید، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر، اجر و شکیبایی مسالت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران     

اشتراک گذاری