امروز : 6 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه قرارگاه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان نوشهر به ریاست فرماندارنوشهر سعیدیزدانی

کد خبر : 100024 10 آذر 1399
پ

برگزاری جلسه قرارگاه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان نوشهر به ریاست فرماندارنوشهر سعیدیزدانی ‎

  • برگزاری جلسه قرارگاه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان نوشهر به ریاست فرماندار

    ❇️ در این جلسه بر افزایش نظارت های بهداشتی در صنوف ادارات و اماکن عمومی ، لزوم استفاده از ماسک ، جلوگیری از تجمعات در اماکن و مراسمات و برخورد قانونی با افراد متخلف در این زمینه تاکید شد .

    ❇️ تیم های بازرسی قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان هیچگونه چشم پوشی در مقابل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان نداشته باشند// با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی بشدت برخورد قانونی شود .

    🔰 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر امروز دوشنبه 10 آذر ماه 99 ، جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان نوشهر به ریاست #مهندس_سعید_یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور اعضای قرارگاه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در محل فرمانداری برگزار شد .

    ◻️ فرماندار شهرستان نوشهر در این جلسه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط بازرسان قرارگاه در راستای تعطیلی بازار و تشکر از همکاری کسبه و بازاریان گفت : ضمن تقدیر و تشکر از همه بازاریان و کاسبان شهرستان نوشهر ، بابت همکاری در زمینه اجرای محدودیت ها از کادر بهداشت و درمان شهرستان و مدافعان امنیت و سلامت نیز در این روزها سخت که کماکان با روحیه بالا در صحنه حضور دارند قدردانی و تشکر می شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری و همراهی در شکستن شیوع این بیماری موفق عمل نمائیم .

    ◼️ فرماندار شهرستان نوشهر ، مهمترین راهکار در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ماسک و فاصله اجتماعی عنوان کرد و نقش رسانه‌ها در این خصوص را ارزنده خواند و گفت : بواسطه اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، خوشبختانه استفاده از ماسک در سطح شهرستان افزایش چشمگیری داشته است و بایستی در بین تمامی مردم استفاده از ماسک نهادینه گردد.

    ◻️ #مهندس_سعید_یزدانی در این جلسه از تداوم حضور بازرسان قرارگاه مقابله با کرونا در سطح شهرستان و نظارت مسمتر در این راستا خبر داد و افزود : با کسانی که بهداشت عمومی را تهدید کنند برخورد قانونی بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا صورت خواهد گرفت و تیم های بازرسی قرارگاه کرونا بدون هیچ چشم پوشی با این متخلفان برخورد قانونی نمایند.
◼️ فرماندار شهرستان نوشهر در ادامه این نشست خاطر نشان کرد : علیرغم تمام هشدارها به شهروندان متاسفانه بعضی از افراد نسبت به برگزاری مراسم های عزا و عروسی اقدام می کنند که بر اساس گزارش های دریافتی بعضی از قبرستانها پلمپ نشده و همچنان مراسم ختم و عزا در شهرستان نوشهر برگزار میشود ، که نیازمند توجه ویژه مسئولان مربوطه است .
🗓 دوشنبه 10 آذرماه 1399
اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها