امروز : 5 اردیبهشت 1403

گزارش تصویری:

آئین تکریم و معارفه بخشدار چهاردانگه برگزار شد

کد خبر : 100053 9 آذر 1399
پ

آئین تکریم جعفری و معارفه ستاری بخشدار چهاردانگه با حضور رضایی فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام محمد جلایی صلاحی امام جمعه کیاسر و مسئولان بخش چهاردانگه برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان در این آئین با بیان اینکه مسئولان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی راه شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مسئولان ما باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها تلاش صادقانه را اولویت‌ کاری خود قرار دهند.

وی با تاکید بر هم‌صدایی و همدلی مدیران در جهت خدمت به مردم، اظهار کرد: باید در جایگاه‌های مهمی مانند بخشداری تنها به دنبال خدمت در راستای منافع مردم  و سیاست‌های دولت بود.

فرماندار شهرستان ساری وجود مشکلات در بخش چهاردانگه را با توجه به ظرفیت‌های نهفته  غیرقابل قبول توصیف و بیان کرد: راه عبور از مشکلات کار و عمل جهادی و دوری از سیاست‌های تنگ‌نظرانه است.

رضایی با اشاره به سوابق خدمتی بخشدار جدید چهاردانگه، اظهار کرد: سلمان ستاری از نیروهای زحمتکش و باسابقه عالی است که تجربه کار در استانداری مازندران کمک‌رسان او در انجام امور بخشداری چهاردانگه خواهد بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها