En امروز : 1 اردیبهشت 1403

رازجویان تاکید کرد: تسریع در ساخت مسکن محرومین و اعطای تسهیلات بانکی به آنها

کد خبر : 100054 12 آذر 1399فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ساخت مسکن محرومین یکی از اولویت‌های دولت است / از بانک‌ها انتظار می‌رود اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان مسکن محرومین، را تسریع کنند. ‎

مهدی رازجویان در جلسه ساخت مسکن محرومین که با حضور مدیران کل مربوطه و روسای بانک‌ها برگزار شد، اظهار داشت: از بانک‌ها انتظار می‌رود اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان مسکن محرومین، را تسریع کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد ثبت نام کننده جهت ساخت مسکن محرومین از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، ادامه داد: شایسته است جهت کمک به این افراد، ساخت خانه‌ها هر چه زودتر آغاز شود.

رازجویان ادامه داد: دولت جهت خانه‌دار شدن افراد نیازمند به آنها ۵۰ میلیون تومان وام کم‌بهره اعطا می‌کند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه خانه‌دار شدن افراد نیازمند سبب ایجاد آرامش آنها می‌شود، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی که در ساخت مسکن محرومین دخیل هستند می‌بایست همکاری و همراهی کاملی داشته باشند.

رازجویان ادامه داد: از آنجا که ساخت مسکن محرومین اولویت دولت است لذا کم‌کاری هیچ مدیری در این پروژه مهم را نمی‌پذیریم و آنرا به وزارتخانه مربوطه گزارش خواهیم داد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: ساخت مسکن برای محرومین فقط با پیگیری ادارات کل امکان‌پذیر نیست و بانک‌ها نیز باید احساس مسئولیت بیشتری در این موضوع مهم داشته باشند.

رازجویان همچنین گفت: دولت متعهد شده در مازندران ۲هزار واحد مسکن محرومین بسازد.

اشتراک گذاری