امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان نور: کاهش تصادفات و آرامش بیشتر مردم، رویکرد ما در شهرستان نور است

کد خبر : 100559 2 دی 1399
پ

دکتر علی شادمان فرماندار شهرستان نور صبح امروز در دیدار با سرهنگ نصراله بیگلری رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران گفت: اجرای مصوبات شورای ترافیک در شهرستان نور در بسیاری از چالش ها، راهگشا بوده است. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، نماینده عالی دولت در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور شهرستان افزود: گره ها و مشکلاتی در شهرستان ما وجود داشته که سالیان دراز موجب تصادفات شدید و بعضا فوتی بودیم که با همفکری و تشریک مساعی اعضای محترم شورای ترافیک توانستیم محل های پرترافیک و خطرناکی مثل چهاراه سایپا شهر نور و پل محور نور چمستان در محدوده روستای سلیاکتی را ساماندهی کنیم.

رییس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در این دیدار گفت: حدود ۵۵ درصد تصادفات ما در استان مختص به عابران پیاده و ۲۵ درصد سهم موتورسواران است که باید با تمهیدات و ایمن سازی معقول نسبت به کاهش این آمار همت کنیم.

سرهنگ بیگلری افزود: بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم همراهی خوبی در شهرستان با پلیس راهور وجود دارد و در بحث پایش تصویری هم اقدامات مناسبی انجام شده که جا دارد تقدیر و تشکر کنم.

اشتراک گذاری
پیوند ها