امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا

کد خبر : 100907 17 دی 1399
پ

فرماندار نکا: کنترل ویروس کرونا نیازمند مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، عادی انگاری و سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌ها، افزایش شیوع بیماری کرونا را در پی خواهد داشت. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه ستاد کرونا بیان داشت: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت دنبال می شود، لذا کنترل ویروس کرونا نیازمند مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اجرای مصوبات و رعایت آنها از سوی مردم، تصریح کرد: همه ما مکلفیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حفظ و تداوم خدمت کادر درمان این سرمایه های عزیز سهیم باشیم، روا نیست با عادی انگاری و سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که خود به خود افزایش شیوع بیماری کرونا را در پی خواهد داشت بر آلام این عزیزان بیفزاییم.

توحیدی مقدم با تاکید بر پرهیز جدی شهروندان از حضور در مراسم عزاداری، دورهمی های فامیلی و.... افزود: وضعیت شیوع کرونا و آمار فوتی‌ها در شهرستان حاکی از آن است که برخی از مردم نسبت به این ویروس بی‌تفاوت شده‌اند.

در این جلسه همچنین به لزوم نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات شهرستان، نحوه ضد عفونی، فاصله گذاری و اطلاع رسانی هشدارهای بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس