En امروز : 31 فروردین 1403

شیرازی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران:

کارت های تردد صادر شده از فردا صبح فاقد اعتبار است / ممنوعیت ورود افراد غیرساکن به مازندران از فردا

کد خبر : 101057 22 دی 1399فرهنگی
پ

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران، گفت: بمنظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان، کلیه کارت های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه دارای هولوگرام، باطل گردیده و از درجه اعتبار ساقط می گردند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندرن، علی شیرازی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با عنوان اینکه ستاد مقابله با کرونا مازندران حسب دستور استاندار در خصوص اعمال محدودیت های جدید تردد بمنظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان تصمیمات جدیدی اتخاذ نمود، خاطرنشان کرد: به همین منظور در سطح استان مطابق با دستور العمل ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (وضعیت قرمز و نارنجی ) تصمیمات لازم اتخاذ گردید بطوریکه کلیه کارت های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه دارای هولوگرام، باطل گردیده و از درجه اعتبار ساقط می گردند.

رئیس دبیرخانه شورای تامین استان، تصریح کرد: صرفا افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد خودرویی در آن شهرستان بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است و ملاک تردد خودرویی افراد منوط به ارائه کارت ملی پلاک خودرو و یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان و همچنین کارت شناسایی ادارات، کارخانجات و نهادها و یا برگ ماموریت های اداری مهر شده آنان، پروانه کسب و سند مالکیت در آن شهرستان می باشد.

شیرازی اظهار نمود: فرمانداران صرفا در مواقع اضطرار (امور پزشکی و قضایی ) بصورت محدود و با قبول مسئولیت مجاز به صدور برگ تردد با قید زمان مشخص می باشند.

وی گفت: افرادی که در شرایط اضطراری مجبور به تردد در شهرستان های غیرمحل سکونت گردند جریمه شوند با ارائه مدارک مثبته به فرمانداری ودر صورت تایید با مکاتبه با راهور نسبت به حذف جریمه آنان توسط راهور اقدام خواهد شد. مدیران دستگاههای اجرایی نیز در صورت جریمه پرسنل ضمن پیوست مدارک با فرماندهی محترم راهور استان مکاتبه نمایند. 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران، افزود: تردد خودروهای امدادی و درمانی، خطوط نفت، گاز، آب، برق، شبکه های مخابراتی، تاکسی تلفنی ها، حمل بار و کالاها و مایحتاج اساسی مردم و واحدهای تولیدی مشمول ممنوعیت ها نمی گردد.

وی، در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه کارت های تردد قبلی از ساعت ۸ صبح سه شنبه مورخ 1399/10/23 فاقد اعتبار می باشد لذا مقرر گردید فرمانداران، صدا و سیمای مرکز استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در راستای اجرای طرح اقدام نمایند.

اشتراک گذاری