En امروز : 1 اردیبهشت 1403

تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش برتر کشور و استان / مازندران در جمع شوراهای آموزش و پرورش برتر کشور

کد خبر : 101098 25 دی 1399فرهنگی
پ

با حضور معاون اول رییس جمهور از طریق ویدیوکنفرانس، شورای آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان شورای برتر کشور انتخاب و لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به استاندار مازندران به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش مازندران اهداء شد. ‎

در آیین تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش کشور که با حضور ویدیوکنفرانسی معاون اول رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور و در استانداری مازندران با حضور استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش مازندران برگزار شد، شورای آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان شورای برتر کشور انتخاب و لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به استاندار مازندران به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان اهداء شد.

از حیث مجموع درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراها، استان مازندران به عنوان استان برتر انتخاب شده و در استان مازندران نیز رامسر و سوادکوه شمالی از حیث اجرای مصوبات و چمستان و ساری از حیث درآمدهای اختصاصی به عنوان شهرستان‌های برتر استان مازندران انتخاب شدند.

علیرضا سعدی پور با تشکر ویژه از استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان، افزود: کار بزرگی که در زیست بوم کرونایی بابت تهیه ابزارهای آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند در مازندران صورت گرفت، تنها با همراهی و حمایت‌های استاندار مازندران می‌توانست روی دهد و اکنون ما مفتخر هستیم که توانستیم رتبه نخست تهیه ابزارهای هوشمند را در کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از روز نخست که بحث تهیه ابزار هوشمند برای دانش‌آموزان مازندرانی در دستور کار قرار گرفت حمایت‌های استاندار مازندران در این امر چنان جدی و محکم بود که تمام عزم اعضای شورا بر این امر قرار گرفت و اتفاق بزرگی در استان صورت پذیرفت.

شایان ذکر است لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش توسط حجت‌الاسلام انتظاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در شورای آموزش و پرورش استان، به استاندار مازندران به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش مازندران تقدیم شد.

همچنین لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به عنوان دبیر شورای آموزش و پرورش استان نیز اهداء شد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری