امروز : 31 فروردین 1403

گزارش برنامه‌های مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن؛

کد خبر : 101942 21 بهمن 1399
پ

تجلیل از بانوان برگزیده استان با حضور استاندار / قدردانی از بانوان شهرستان میاندورود در دهه فجر فاطمی(س) / حضور در جمع مدیران و کارکنان زن در ادارات مختلف ‎

 

سمیه قاسمی طوسی در ایام میلاد فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت مقام زن، هفته پرمشغله‌ای را سپری کرد.
  با توجه به این‌که توسعه فعالیت‌های بانوان و ارتقای شغلی زنان روستایی در مازندران رشد شتابنده‌ای در سال‌های اخیر داشت و زنان استان در همه حوزه‌ها حضور دارند، تصمیم گرفته شد با حضور جناب آقای حسین‌زادگان و همچنین با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران و زنان برگزیده در فرمانداری‌ها، از بانوان موفق سراسر استان تجلیل به عمل آید.
  در این مراسم ویژه استانی که عصر روز سه‌شنبه با همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد به دلیل شیوع کرونا، تلاش شد تا برنامه به‌صورت کنترل شده و محدود برگزار شود، به همین دلیل از 40 بانوی نمونه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و کارآفرینی در همه شهرستان‌های قدردانی به عمل آمد و برخی از این بانوان نیز به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند. 
در همین ایام قاسمی طوسی در روز دوشنبه به مناسبت گرامی‌داشت روز زن و میلاد یگانه دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر، به دعوت نماینده عالی دولت در فرمانداری شهرستان میاندورود حضور یافت تا در برنامه تجلیل از  بانوان نمونه و فعال این شهرستان نیز شرکت کند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همچنین دراین برنامه از مادر بزرگوار شهید مدافع سلامت دکتر معنویان نیز تجلیل کرد.
قاسمی طوسی در ادامه برنامه‌های گرامیداشت مقام زن در صبح روز سه شنبه همین هفته به دعوت مدیرکل شرکت توزیع برق استان به این اداره رفت و ضمن قدردانی از بانوان شاغل در این دستگاه در پویش «انرژیِ همدلی» شرکت کرد، پویشی که بر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی در منزل با حمایت و همراهی زنان تاکید دارد.
مدیرکل امور بانوان صبح روز چهارشنبه نیز به همراه معاون محترم توسعه منابع استانداری مازندران، از همکاران بانوی شاغل در این دستگاه به صورت اتاق به اتاق دیدار کردند و از آنان قدردانی به‌عمل آوردند و بعد از این مراسم نیز به بانک مسکن رفته از همکاران زن این دستگاه قدردانی به‌عمل آورد و در ادامه به بیمارستان بوعلی رفت و از پرستاران و بیماران بخش غیرکرونایی، بازدید کوتاهی به‌عمل آورد و از پرستاران تجلیل کرد.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در ادامه این هفته نیز به دعوت مهندس افضلی در برنامه تجلیل از کارکنان بانوی برق منطقه‌ای استان مازندران شرکت کرد، برنامه‌ای که در این هفته برای نکوداشت مقام مادر و روز زن و به همت مدیرعامل برق منطقه‌ای استان انجام گرفت.
آخرین برنامه طوسی در این بخش تجلیل از بانوان دهیار، کارشناسان فنی و مالی دهیاری‌ها بود، برنامه‌ای که توسط مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران برای نخستین بار انجام شد.






گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها