امروز : 6 اردیبهشت 1403

همت خیر نیکوکار:

ساختمان سی تی اسکن بیمارستان آیت اله خامنه ای شهرستان عباس آباد احداث می شود

کد خبر : 102115 28 بهمن 1399
پ

با پیگیری فرماندار شهرستان و تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر عباس آباد بیمارستان آیت الله خامنه ای شهرستان صاحب بخش سی تی اسکن می شود. ‎

با امضای توافق نامه ای بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و خانواده مرحوم نعیم حسنی از خیرین شهرستان،  مقرر شد با هزینه و مشارکت این خانواده خوشنام عملیات احداث ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان آیت اله خامنه ای آغاز و به بهره برداری برسد.

عباسعلی همپا فرماندار شهرستان عباس آباد ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند این خانواده محترم، احداث بخش سی تی اسکن در بیمارستان شهرستان را گامی مهم در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت جلب و جذب مشارکت مرمی در خصوص توسعه شهر و شهرستان قدردانی کرد.

در این جلسه اسفندیار الهی چورن رییس شورای اسلامی شهر عباس آباد نیز به نمایندگی از مجموعه شورا و شهرداری ضمن قدردانی از همت بلند خانواده نعیم حسنی، ورود خیرین به عرصه های مختلف جامعه را فرصتی برای گره گشایی مشکلات شهروندان دانست و افزود کسانی که می توانند از مال خود به هر مقداری جهت گره گشایی از مشکلات شهروندان استفاده کنند، نمونه انسانهای بزرگی هستند که باید در همه حال قدردان این انسانهای بزرگ بود. همچنین دکتر علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، راه اندازی بخش سی تی اسکن را جزو ضروریات بخش درمان این شهرستان ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا در کمترین زمان ممکن تشریفات اداری این اقدام خداپسندانه از سوی مجموعه بهداشت و درمان انجام و عملیات اجرایی آن از طرف خیر محترم آغاز شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس