امروز : 5 اردیبهشت 1403

سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر با انتشار پیامی روز مهندس را تبریک گفت

کد خبر : 102218 5 اسفند 1399
پ

سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر با انتشار پیامی روز مهندس را تبریک گفت ‎

🔻فرماندار شهرستان نوشهر با انتشار پیامی #روز_مهندس را تبریک گفت.

⭕️ سعید یزدانی در این پیام آورده است :


✴️ پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است، یادآور توانمندیها، نوآوریها و خودباوریهای مهندسان ایران اسلامی در عرصه خدمت به مردم می باشد.

✴️ این روز بهانه ی شد برای پاسداشت توانمندیهای آنان تا بدانیم جلوه و شکوه هر سرزمین مدیون فکر و دست توانای مهندسان آن مرز و بوم است و در این راه همه جامعه مهندسین در کنار هم سازنده بنا افتخار یک سرزمین اند.

✴️ بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندس در راستای توجه ویژه به نقش والا و ارزشمند مهندسان در توسعه و پیشرفت کشور بوده و انان به عنوان سرمایه تخصصی کشور قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه ی همه جانبه و پایدار یاری کنند.

✴️ اینجانب با گرامیداشت فرارسیدن روز مهندس و قدرانی از زحمات تلاشگران عرصه ی مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه ی مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه مهندسان شهرستان نوشهر تبریک گفته و توفیقات روز افزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

♨️ سعید یزدانی

➖ فرماندار شهرستان نوشهر

✅ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها