امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری:

قانون فصل‌الخطاب در تمامی جوانب برگزاری انتخابات است

کد خبر : 102219 4 اسفند 1399
پ

جلسه ستاد اجرایی و هماهنگی انتخابات شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان پیرامون بررسی موضوعات مرتبط با فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخابات برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی  در جلسه ستاد اجرایی و هماهنگی انتخابات شهرستان ساری با تاکید بر اینکه انتخابات به عنوان مظهر اقتدار مردم است، گفت: علاوه بر وجه داخلی رویداد مهم انتخابات برای کشور، این حضور و مشارکت مردم پیام مهمی برای دشمنان ملت ایران و خنثی شدن توطئه‌های آنان نیز دارد.

وی با اشاره به لزوم فصل‌الخطاب بودن قانون در تمامی جوانب برگزاری انتخابات بیان کرد: تمامی اعضا ستاد انتخابات، روسای کمیته‌ها و تمامی دست‌اندرکاران بایستی ضمن توجه به قانون به بهترین شکل مقدمات و شرایط برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه در خصوص تهیه امکانات تدابیر لازم  اندیشیده شده است، تصریح کرد: با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات سال آتی را بدون نقص برگزار کنیم و از اعضای ستاد انتظار هست برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دو انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها