En امروز : 5 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز:

خیرین در اقدامات زیربنایی مدرسه سازی، سهمی تعیین کننده دارند / از خیرین عزیز سپاسگزارم

کد خبر : 102243 6 اسفند 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در این مراسم که بصورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد؛ گفت: از همه خیرین عزیز سپاسگزارم که در پیشبرد اهداف آموزشی و علمی به دولت و آموزش و پرورش و دانش آموزان کمک‌های شایانی می نمایند. ‎ ‎

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و مشارکت احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از طریق ویدیوکنفرانس در محل استانداری برگزار شد.

در پایان این مراسم با حضور مقام عالی دولت در مازندران از خیرین حاضر در سالن با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین؛ از دو کتاب زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز استان مازندران، با حضور استاندار مازندران، مدیران‌کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و جمعی از خیرین نیک‌اندیش مازندرانی رونمایی شد.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این آیین اظهار داشت: یکی از جذاب ترین و باشکوه‌ترین جشنواره‌ها متعلق به آیین تکریم از خیرین است که البته امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان حضور تمامی خیرین نیک اندیش استان کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

احمد حسین زادگان یادآور شد: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی اقدامات مثبتی در امر مدرسه سازی انجام گرفته که البته قطعا دولت به تنهایی در این امر نمی‌تواند توفیق کامل یابد و نیاز به همکاری و همیاری خیرین دارد.

استاندار مازندران عنوان کرد: از همه خیرین عزیز سپاسگزارم که در پیشبرد اهداف آموزشی و علمی هم در ساخت و نوسازی مدارس و هم نوسازی تجهیزات مدرسه به دولت و آموزش و پرورش و دانش آموزان کمک‌های شایانی می نمایند.

وی گفت: بهره گیری از مشارکت اجتماعی، یک راهبرد موثر برای پیشبرد امور و شتاب بخشی به روند توسعه در بخش های مختلف است.

استاندار، تاکید کرد: یکی از وجوه و ابعاد اساسی توسعه، اعتلای آموزش و پرورش است و در این راستا باید از مشارکت های اجتماعی به نحو بایسته تر نهایت بهره را برد و سهم تعیین کننده خیرین در اقدامات زیربنایی مدرسه سازی بیانگر این مهم است.   

گالری تصاویر

اشتراک گذاری