امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان ساری:

در نظام جمهوری اسلامی تفاوتی در نوع خدمت رسانی به مردم وجود ندارد

کد خبر : 102257 6 اسفند 1399
پ

جلسه قرارگاه جواد الائمه (ع) شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان و با حضور مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه قرارگاه جواد الائمه (ع) شهرستان ساری بر پیگیری و بهسازی مناطق آسیب دیده به صورت عینی در جهت رفع عوامل آسیب زا تاکید کرد و گفت: اگربه دنبال توسعه در همه نقاط شهرستان هستیم، ابتدا باید در لایه های پایین و پنهانی شهرستان این اقدام صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی تفاوتی در نوع خدمت رسانی به مردم وجود ندارد، اظهار کرد: در محلات آسیب‌پذیر شهرستان ساری اقدامات عملیاتی مناسبی با محوریت قرارگاه جوادالائمه(ع) و با هدف استفاده از قابلیت‌های سازمان‌ها و نهادها اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه با نگاه انتظامی نمی توان نسبت به کنترل آسیب های اجتماعی اقدام کرد، یادآور شد: برای مقابله و پیشگیری از آسیب ها باید نگاه اجتماعی حاکم بر کارها و برنامه های مسئولان باشد.

رضایی تاکید بر اصلاح وضعیت محله‌های آسیب‌پذیر، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرارگاه جواد الائمه(ع) بر روی محورهای 4 گانه کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش فقر و محرومیت، کاهش جرم فساد و کاهش بزهکاری‌های اجتماعی و جرایم خشن کار می‌کند.

وی با اشاره به همکاری و تعامل جهت رفع معضلات اجتماعی، تصریح کرد: ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به امورات مختلف مانند کاهش فقر و محرومیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش اشتغال که در این حوزه‌ها تکلیف و وظایف قانونی دارند باید پای کار بیایند تا با همکاری و هم‌گامی بتوانیم معضلات محلات مذکور را به حداقل برسانیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها