En امروز : 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت ولادت امیر مومنان؛ حضرت علی (ع) و روز پدر

کد خبر : 102266 6 اسفند 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، در پیامی؛ سالروز ولادت با سعادت و خجسته امیر مومنان، حضرت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر را تبریک گفت و مقام پدران و مردان پرتلاش بویژه جان برکفان حوزه سلامت را گرامی داشت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

                                     بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم رجب، سالروز ولادت مولی الموحدین؛ حضرت علی بن ابیطالب ( علیه السلام )؛ یگانه ی تقوا، پرهیزگاری و عبادت، الگوی وفا و فداکاری در راه دین و ولایت و مظهر شجاعت، حلم، علم و عدالت است.

نامگذاری سالروز میلاد مولود کعبه به عنوان روز پدر، دارای عمق و معنایی درخشان است چرا که آن ابرمرد تاریخ با صبوری و گذشت و تکیه بر ذات پروردگار سبحان، برغم همه جفاکاری ها؛ پدرانه در حق امت خویش مهربانی کرد.

زادروز مولی علی (ع) همچنین فرصتی است برای قدردانی از زحمات مردان و تلاشگرانی که همواره و در هر شرایطی در جهت تامین معاش و زندگی آبرومندانه برای خانواده هایشان در تلاش‌اند بویژه مردان، پدران و انسان های از جان گذشته ای است که در این دوران سخت بیماری کرونا با الگوگیری از شهید کعبه، جان خویش را برای نجات جان هموطنان خود بر سردست گرفته اند.

اینجانب ولادت با برکت و خجسته حضرت علی ( علیه السلام ) و روز پدر را به تمامی پدران زحمتکش و فداکار استان مازندران تبریک می گویم و سعادت، بهروزی و سربلندی یکایک آنان را از درگاه خداوند رحمان خواستارم.

امید است در کنف مهرورزی به ولایت حضرت علی بن ابیطالب (ع)، لطف الهی شامل حال همه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران گردد و ان شاء الله هر چه زودتر سایه ویروس منحوس کرونا از سر ملت عزیز ما رخت بر بندد.

انتظار می رود؛ مردم بزرگوار و آگاه استان همچون سال گذشته؛ برای صیانت از سلامت و گوهر جان خویش در صورت امکان، از شیوه های نوین ارتباط جمعی برای تبریک روز پدر بهره گیری نمایند و از هرگونه رفتار مخاطره آمیز برای سلامت خود و عزیزان خویش پرهیز نمایند.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری