امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار قائم شهر: امنیت، سلامت مشارکت حداکثری و رقابت بعنوان چهار اصل اساسی سرلوحه مسئولان برگزاری انتخابات است.

کد خبر : 102425 16 اسفند 1399اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در نشست هم اندیشی با فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان اظهار داشت: مشارکت آحاد مردم، در گرو عملکرد ها و حضور فعالانه گروه ها و احزاب سیاسی و اجتماعى میسر مى شود. ‎

فرماندار قائم شهر: امنیت، سلامت مشارکت حداکثری و رقابت بعنوان چهار اصل اساسی سرلوحه مسئولان برگزاری انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در نشست هم اندیشی با فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان اظهار داشت: مشارکت آحاد مردم، در گرو عملکرد ها و حضور فعالانه گروه ها و احزاب سیاسی و اجتماعى میسر مى شود.

فرماندار قائم شهر با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: یکی از مأموریت های تخصصى مجموعه وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم و قانونی با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی می باشد و در این بین؛ مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانت داری و بی طرفی سرلوحه مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان می باشد و مردم مطمئن باشند که مجریان انتخابات بر صیانت از آراى شما ابرام داشته و متعهدانه آنرا پیگیرى خواهند کرد.

یوسف پور در ادامه مردم را سرمایه اجتماعی کشور دانسته و خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی ضامن بقاء و اقتدار نظام است و ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در جامعه فراهم نموده و در حفظ و نگهداری آن تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: باید هم مردم و هم کاندیدا ها فارغ از هر نتیجه ائى در میدان باشند و به گونه ای عمل کنند که در پایان پیروز اصلی، ملت، کشور و نظام باشد.‌

فرماندار قائم شهر با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا خاطر نشان کرد: با تیمی متخصص از کارشناسان پیشگیری و مسائل بهداشتی، کلیه ضوابط بهداشتی در تمام مراحل برگزاری انتخابات از روز ثبت نام تا روز اخذ رای مطابق با دستورالعملهای سخت گیرانه رعایت خواهد شد و مردم و مجریان هیچ گونه نگرانى نداشته باشند.

یوسف پور خاطرنشان کرد: با همه توان خود تلاش می کنیم تا انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم و اجازه نخواهیم داد کوچکترین حقی از کسی ضایع شود زیرا رای مردم حق الناس است.

 فرماندار قائم شهر در پایان گفت: هیچ جامعه ای بدون انسجام درونی به پیشرفت نرسیده است، همه موظفیم با دمیدن روحیه امیدواری به جامعه و به دور از اختلافها در خدمت رشد، تعالی و سربلندی کشورمان باشیم، انتخابات فرصت مناسبى است تا این امر را محقق نمائیم.

در ادامه فعالین حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاظر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها