امروز : 31 فروردین 1403

جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا

کد خبر : 103071 19 فروردین 1400
پ

فرماندار نکا: برای گذشتن از شرایط سخت کرونایی به سلامت اجتماع فکر کرد، هر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای حفظ سلامت مردم است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با اشاره به میزان ابتلاء و سرعت چرخش ویروس جهش یافته در سطح شهرستان بیان داشت: در حوزه های مختلف تدابیر لازم اتخاذ، تا نسبت به کنترل بیماری اقدامات همه جانبه انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: جلب مشارکت مردم در کنار هر تصمیمی که از سوی مسوولان گرفته می شود دارای اهمیت است، برای گذشتن از شرایط سخت کرونایی به سلامت اجتماع فکر کرد، هر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای حفظ سلامت مردم است.

توحیدی مقدم اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را ضروری عنوان کرد و افزود: کشور در شرایط سخت و آزمون دشواری قرار دارد و رمز موفقیت و شکست بیماری کرونا در این شرایط، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اطلاع رسانی مناسب و علمی به مردم است.

فرماندار نکا گفت: از مردم انتظار داریم همچون گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات(محافل و مهمانی های خانوادگی)، ستاد شهرستانی مقابله با کرونا را یاری کرده تا بتوانیم از این پیک عبور کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس