En امروز : 31 فروردین 1403

در دیدار استاندار مازندران و مدیرکل زندان های استان عنوان شد:

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان / تحقق امید و نشاط اجتماعی با حمایت مالی از ستاد دیه

کد خبر : 103136 21 فروردین 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، گفت: با برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی و بندگی خدا است، زمینه آزادی زندانیان غیرعمد استان فراهم می شود. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در دیدار علی استادی، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با عنوان اینکه در استان مازندران ۵۲۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد داریم، خاطرنشان کرد: با برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی و بندگی خدا است، می بایست زمینه ازادی این تعداد از زندانی را در استان فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بسیج، سپاه، خیرین و برگزاری جلسات طی روزهای آتی می بایست نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام نماییم تا با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، نشاط اجتماعی و امید را در استان نهادینه کنیم.

 

حسین زادگان یادآور شد: پویشی تحت عنوان هر مازندرانی ۴۰۰۰ تومان طرح خوبی از سوی اداره کل زندان ها می تواند باشد که زمینه مناسبی برای کمک به ستاد دیه و آزادی تمامی زندانیان غیر عمد استان است که صدا و سیما و فرهنگ ارشاد می بایست در اطلاع رسانی فراگیر این پویش پای کار باشند.

 

وی یادآور شد: اهدای کمک های مالی به ستاد دیه و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه می باشد که بدون تردید در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است و در صورت تداوم می توانیم شاهد کاهش فاحش جمعیت زندانیان استان در این بخش باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری