امروز : 1 اردیبهشت 1403

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

رشد بی‌سابقه کشفیات مواد مخدر در مازندران

کد خبر : 103189 23 فروردین 1400
پ

مظفری شعار راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ را یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت هه جانبه دستگاه‌ها و نهادها و مردم عزیز مازندران شاهد کاهش آسیب‌های حوزه مواد مخدر و روانگردانها در مازندران باشیم. ‎

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد بی سابقه کشفیات مواد مخدر طی نوروز ۱۴۰۰ در مازندران خبر داد.

احمد مظفری در جلسه کمیته مقابله با عرضه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران اظهار کرد: کشف قریب ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در مازندران بی سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: با تلاش نیروهای پرتلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های اطلاعاتی و کاشف شاهد رشد بیش از ۳۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در نوروز ۱۴۰۰ بودیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰، تعداد ۹۸۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در استان دستگیر شدند که از این تعداد ۳۶۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر بوده اند.

مظفری همچنین از شناسایی و انهدام چهار باند مواد مخدر در همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای سلامت جامعه و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ۵۸ طرح و عملیات در سطح استان اجرا شد.

وی در پایان شعار راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ را یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت هه جانبه دستگاه‌ها و نهادها و مردم عزیز مازندران شاهد کاهش آسیب‌های حوزه مواد مخدر و روانگردانها در مازندران باشیم.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید