امروز : 28 فروردین 1403

جلسه شورای بهداشتی در فرمانداری شهرستان کلاردشت برگزار شد

کد خبر : 103237 25 فروردین 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : پیش از ظهر امروز بیست و پنجم فروردین ماه جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی ( شورای بهداشتی ) شهرستان به ریاست کامران پولادی فرماندار کلاردشت ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاردشت ، بخشدار مرکزی و برخی از روسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد . ‎

فرماندار شهرستان کلاردشت به روسای ادارت و بانک ها تاکید کرد در ورودی ادارات و بانک ها مایع ضدعفونی جهت حفظ سلامتی کارکنان و ارباب رجوع و نیز ضدعفونی کلی محیطی اقدام بیشتری انجام شود . فرماندار در جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان و به لحاظ نارنجی بودن وضعیت و ضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا؛ بازارهای هفتگی و تالار های و اماکن گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. وی به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری به شهروندان توصیه می شود از برگزاری هرگونه مهمانی، مسافرت و تردد غیر ضرور پرهیز و در صورت حضور در هر جمعی، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده نمایند.
 در پایان جلسه فرماندار شهرستان در وضع بهبود بهداشت شهرستان تاکید کرد و در خصوص شبکه آب رسانی روستاها و بعضی از مناطق شهری خواستار پیگیری  از طریق اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی شد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها