En امروز : 6 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نادر دست نشان

کد خبر : 103265 27 فروردین 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، در پی درگذشت نادر دست نشان، از چهره های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران که با عشق عمیق خود به این سامان؛ در تمام دوران بازیگری؛ با پیراهن باشگاه نساجی به میدان رفت، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                             انالله و اناالیه راجعون

درگذشت نادر دست نشان، از چهره های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران که با عشق عمیق خود به این سامان؛ در تمام دوران ورزشی؛ با پیراهن باشگاه نساجی به میدان رفت و در صحنه های بزرگ بازی و مربیگری در فوتبال، کارنامه یی موفق از خود در باشگاه های مختلف و حتی در سطح ملی بر جای گذاشت؛ موجب اندوه دوستداران ورزش فوتبال و مردم مازندران و موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

زنده یاد دست نشان، فوتبالیست و کاپیتانی با نام و نشان و موفق، مربی ارزشمند با کارنامه ای درخشان و انسانی با اخلاق بود، که همگان به نیکی از او یاد می کنند و قطعا یاد و خاطره اش در تاریخ فوتبال این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت درگذشت ورزشکار با اخلاق و پیشکسوت فوتبال؛ روانشاد نادر دست نشان را به جامعه ورزشی و فوتبال ایران و مازندران و خانواده سوگوار آن فقید سعید تسلیت می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن عزیز سفرکرده؛ علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری