En امروز : 9 فروردین 1403

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : 103287 29 فروردین 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان؛ مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی فرارسیدن روز ۲۹ فروردین؛ روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                  بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی به عنوان بخش جدایی ناپذیر نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی، یک نماد و تجلی ماندگار از عزت، اقتدار، پایمردی و شجاعت در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب و کیان دین و کشور است که با غیرت و و سلحشوری در عرصه ها و صحنه های خطیر جانبازی و ایثارگر برای وطن اسلامی حاضر است.

در دوران دفاع مقدس، ارتش دلیر و مقتدر ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل؛ زیباترین و حماسی ترین صحنه های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق نمود و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خود را ایفا می نماید.

ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا با همه نیرو در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا؛ شجاعانه پا به میدان نهاد و در صحنه های خطیر این بیماری مهلک اوج ایثار و سلحشوری خود را برای حفظ سلامت و جان هموطنان به نمایش گذاشت.

تقدیر از سلحشوری ها و افتخارآفرینی های ارتش در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار ایران، وظیفه آحاد ملت بزرگ و وظیفه شناس و 29 فروردین، فرصتی مغتنم برای این مهم است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام بویژه شهدای گرانقدر ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و مردم انقلابی ایران اسلامی و مازندران عزیز تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری