امروز : 30 فروردین 1403

فرماندار شهرستان هزارسنگر آمل در پیام تبریکی فرارسیدن روز معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان این شهرستان تبریک گفت

پیام تبریک فرماندار آمل به مناسبت فرارسیدن روز معلم

کد خبر : 103644 12 اردیبهشت 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل: علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان آمل تبریک گفت. ‎

 

پیام تبریک فرماندار آمل به مناسبت فرارسیدن روز معلم

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل:  علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان شهرستان آمل تبریک گفت.

 با فرارسیدن نیمه اردیبهشت ماه، عطر دل انگیز گلواژه ای از قاموس خلقت مشام جان مشتاقان را نوازش می دهد و بار دیگر ، رواق منظر دیدگان پذیرای کلمه طیبه ای است که روشنایی بخش صورت و سیرت ره یافتگان کوی خردورزی و خردمندی است و آن گلواژه نام زیبای معلّم است .

بی شک ، نقش و جایگاه معلمین در عرصه دانایی با کلام و زبان قابل وصف نیست و در جایگاه معلمی همین بس که خداوند تبارک و تعالی خود نخستین معلم و هدایتگر بشریت بوده و انسان ها را به واسطه کلام وحی که توسط بهترین بندگان خود – پیامبران الهی – به بشریت ارزانی داشته به راه صلاح و رستگاری هدایت نمود که یقینا تلاش معلمان در راستان رسالت پیامبران الهی در هدایت بشریت صورت می گیرد.

تقدیر از جایگاه معلمین ، تقدیر از تلاش و ایثار مردان و زنانی است که همچون شمع می سوزند تا چراغ علم و دانایی در جامعه همواره روشن و تابان باقی مانده و از فروغ آن مسیر رشد وتعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن و نمایان بماند.

برخویش لازم می دانم روزهای هفته معلّم را از صمیم قلب به  جامعه فرهنگیان شهرستان هزارسنگر آمل تبریک عرض نمایم.

در این جلسه با اهدای شاخه گلی از معلمان نمونه آمل و لاریجان با حضور مرزبند رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل و سلحشور رئیس آموزش پرورش بخش لاریجان تقدیر و قدردانی شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها