امروز : 9 فروردین 1403

پویش کمک به مادران زندانی

کد خبر : 103666 11 اردیبهشت 1400
پ

از همه شهروندان و خیّرین نیک‌اندیش می‌خواهیم در ماه میهمانی خدا و در آستانه شب های معنوی قدر، همه به اتفاق هم با شرکت در پویش «کمک به مادران زندانی»، تلاش کنیم این مادران و همسران را به آغوش خانواده بازگردانیم. ‎ ‎

 

 

حمایت از زنان نیازمند و بانوانی که بنا به هر دلیلی آسیب دیده‌اند، ازجمله اولویت های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران بوده است همان گونه که افزایش آگاهی در میان دختران و زنان در حوزه های مختلف با هدف پیشگیری از بروز آسیب نیز از برنامه های مهم و محوری این دفتر است و بررسی و رصد دائم وضعیت زنان زندانی، در همین بستر انجام می‌شود.

در این راستا هماهنگی هایی از طریق مدیرکل سازمان زندان ها و ستاد دیه استان با هدف بررسی زنان و مادران زندانی و امکان کمک مالی برای بازگرداندن آن تعداد از زندانیان که جرایم مالی و غیرعمد دارند به خانواده انجام گرفته است.

برابر اعلام رییس ستاد دیه استان، از میان زنان محبوس و زندانی، ۱۶ تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

از همه شهروندان و خیّرین نیک‌اندیش می‌خواهیم در ماه میهمانی خدا و در آستانه شب های معنوی قدر به یاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و مولای متقیان و دستگیر نیازمندان امیر مومنان (ع)، همه به اتفاق هم با شرکت در پویش «کمک به مادران زندانی»، تلاش کنیم این مادران و همسران را به آغوش خانواده بازگردانیم.

از اهالی رسانه نیز می خواهیم در جریان سازی فرهنگی و خلق یک طرح ماندگار از نوعدوستی مشارکت کنند و زمینه تسریع در اجرای موفقیت آمیز این پویش را فراهم سازند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها