امروز : 6 اردیبهشت 1403

تسلیت فرماندار به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

کد خبر : 103691 15 اردیبهشت 1400
پ

در آستانه فرا رسیدن بیست ویکم رمضان ، سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع)و در دومین شب از شب های قدر ، علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با صدور پیامی، سالروز شهادت آن امام همام را به عموم مردم روزه دار تسلیت گفته و برای مومنین خداجوی ، از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و قبولی عبادات در شبهای عزیز قدر را نمود. ‎

تسلیت فرماندار به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

 

در آستانه فرا رسیدن بیست ویکم رمضان ، سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع)و در دومین شب از شب های قدر ، علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با صدور پیامی، سالروز شهادت آن امام همام را به عموم مردم روزه دار تسلیت گفته و برای مومنین خداجوی ، از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و قبولی عبادات در شبهای عزیز قدر را نمود.

به گزارش روابط عمومی عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ، در متن این پیام آمده است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .

ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه های خدا،ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند .

شب های قدر، اوج معنویت ماه مبارک رمضان و نماد ناب ترین و زلال ترین صحنه عبودیت محض و نیایش انسان در پیشگاه معبود است.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر، بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات گسترده الهی نصیب مان شده، سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ بشریت، مولای متقیان، مقتدای حق جویان، امیر مؤمنان(ع) را به مردم مؤمن و متدین شهرستان آمل تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی توفیق درک عظمت بیکران شب‌های قدر، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، قبولی طاعات و عبادات، بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم.

علیرضا شریعت

اشتراک گذاری
پیوند ها