امروز : 9 فروردین 1403

اجرای هفتمین طرح نمادین «مازندران پاک» در آمل

اجرای هفتمین طرح نمادین «مازندران پاک» در آمل

کد خبر : 103703 15 اردیبهشت 1400
پ

هفتمین مرحله طرح نمادین مازندران پاک با حضورنماینده فرمانداری آمل و تمامی ادارات شهرامام زاده عبدالله ,بخشداری ,شهرداری ,شورای شهر ,محیط زیست شهرستان ,دهیاری ها ومنابع طبیعی در جنگل هلومسر در جاده امام زاده عبدالله برگزار شد. ‎

 

اجرای هفتمین طرح نمادین «مازندران پاک» در آمل

 

هفتمین مرحله طرح نمادین مازندران پاک با حضورنماینده فرمانداری آمل و تمامی ادارات شهرامام زاده عبدالله ,بخشداری ,شهرداری ,شورای شهر ,محیط زیست شهرستان ,دهیاری ها ومنابع طبیعی در جنگل هلومسر در جاده امام زاده عبدالله برگزار شد.

پاکسازی پارک‌های جنگلی و مناطق گردشگری و نظارت جدی بر روند اقدامات مجریان طرح‌ها، پاکیزه کردن فضاهای مراکز تفریحی، زیارتی و بقاع متبرکه، بررسی وضعیت نهال‌های کاشته شده در طرح میراث ماندگار و انجام مراقبت‌های لازم، ساماندهی واحدهای آلاینده و مزاحم صنفی و هدایت واحدها و پاکسازی مسیر رودخانه‌ها و نهرها و آب بندان ها، کارهای دارای اولویت است که درطرح مازندران پاک باید مورد وتوجه جدی همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

اجرای این طرح نباید فقط درحد نمادین باقی ماند بلکه باید در طول سال به صورت فعالانه ومشارکت جدی دستگاه‌های اجرایی وانجمن های حامی محیط زیست وطبیعت تداوم داشته باشد.

جاده هراز در ورودی شهرستان آمل به عنوان یکی از جاده‌های مواصلاتی استان مازندران به تهران است و پاکسازی ورودی این جاده و دیگر جاده‌های ورودی وخروجی شهرستان آمل و کمربندی‌ها و فضای عمومی شهری، جمع آوری پسماند و زباله‌های حاشیه جاده‌ها و نخاله‌های ساختمانی باید در اولویت‌های اجرای طرح مازندران پاک باشد.

همه ما درقبال محیط زندگی خود وسالم وپاکیزه نگه داشتن آمل مسئول هستیم و باید این رویه وعادت را به نسل‌های بعدی نیز منتقل کنیم.

طرح مازندران پاک نخستین بار اسفند ماه سال ۹۷ به همراه طرح " میراث ماندگار " ارائه شد. قرار بود در طرح مازندران پاک با همکاری مردم و تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی، چهره مازندران از زباله و پسماند پاکسازی شود و در طرح میراث ماندگار نهالکاری در مناطق مختلف استان توسط تک تک شهروندان صورت گیرد. و این هفتمین مرحله  مازندران پاک بود و انشالله تداوم داشته باشد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها