امروز : 1 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

کد خبر : 103838 23 اردیبهشت 1400
پ

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در پیامی عید سعید فطر را به ملت بزرگ ایران اسلامی علی الخصوص مردم شریف شهرستان نور تبریک گفت. ‎

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نور؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر نماد یک ماه بندگی است که مسلمانان با قدر دانستن این ماه مبارک که سفره بخشش و لطف پروردگار در سراسر آن گسترده بود تلاش کردند با به جا آوردن روزه به عنوان یک امر واجب، از این خان کرم بهره معنوی و اخروی ببرند و از آن بی نصیب نمانند.

بسی خرسندم که مردم متدین و بندگان صالح خدا از فرصت گرانقدر ماه مبارک رمضان بهره مند شده و روح خسته از عادات دنیوی را در چشمه ی جوشان فیض الهی حضرت حق شستند و در شبهای قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان شنیدند و در سایه دستورات حیات بخش قران کریم، وفاق و همدلی و مهربانی خود را تقویت بخشیدند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان بویژه شما مردم شریف و مؤمن شهرستان نور و با امید قبولی طاعات و عبادات این خجسته ماه بویژه لیالی متبرک قدر، فرارسیدن بشارت و رحمت خداوندی، عید سعید فطر را که حاصل یک ماه بندگی و اوج عبودیت است را تبریک و تهنیت عرض می کنم وامیدوارم  خداوند به ما توفیق دهد تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماهه خود را درماه رمضان از این به بعد حفظ کنیم.

از خداوند عزوجل، رستگاری، عزت، سلامت، بهروزی همیشگی و صلح دوستی برای همگان مسالت می نمایم.

 

علی شادمان

فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها