امروز : 31 فروردین 1403

۶۵۰ شعبه اخذ رای در بابل فعال می‌شود

فرماندار بابل گفت : این شهرستان با ۶۵۰ شعبه اخذ رای با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد است

کد خبر : 104205 11 خرداد 1400
پ

معاون استاندار ، فرماندار ویژه و رئیس انتخابات1400 در شهرستان بابل گفت : در یک ماه اخیر عوامل برگزاری انتخابات در بابل ، تمامی مکان های استقرار شعبات اخذ رای را بازدید نموده و مکانهای دارای استانداردهای لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی را تائید کردند... ‎

 

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مسئول کمیته اطلاع رسانی  انتخابات1400  شهرستان بابل ، قربانعلی ولی زاده ، معاون استاندار ، فرماندار ویژه و رئیس انتخابات1400 در  این شهرستان گفت : در یک ماه اخیر عوامل برگزاری انتخابات در بابل ، تمامی مکان های استقرار شعبات اخذ رای را بازدید نموده و مکانهای دارای استانداردهای لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی را تائید کردند.

وی افزود: این شهرستان با ۶۵۰ شعبه اخذ رای با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد است.

ایشان توضیح دادند : شعبه هایی که در انتخابات گذشته در مکان های کوچک و بدون تهویه ی مطلوب هوا مستقر می شد ، در این دوره به نزدیکترین مکان مانند مدرسه، مسجد یا حسینیه که دارای حیاط بزرگ تری باشد ، منتقل شده است.

ولی زاده با اعلام این که از مجموع ۶۵۰ شعبه اخذ رای در شهرستان بابل ۲۱۹ شعبه در حوزه شهری و ۴۳۱ شعبه در حوزه روستایی فعال مستقر می شود ، گفت : برای بخش مرکزی ۲۷۱ شعبه ، بندپی شرقی ۱۱۵ ، لاله آباد ۸۷ ، بندپی غربی ۶۵ ، گتاب ۶۰ و بخش بابلکنار ۵۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی افزود : روند اخذ رای و برگزاری انتخابات با دقت و حساسیت زیادی انجام و پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد تا سلامت عوامل اجرایی شعبه های اخذ رای و رای دهندگان حفظ شود.

راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع 

فرماندار بابل همچنین با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری ، گفت: با توجه به اینکه رفته رفته به آغاز تبلیغات رسمی شوراهای اسلامی شهر هم نزدیک می شویم ، طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا ، راه اندازی هرگونه کاروان و کارناوال تبلیغاتی و تجمع در مکان های سربسته ممنوع است.

وی افزود: بابل تاکنون چهار موج سنگین کرونایی را پشت سر گذاشته است و همه ما باید تلاش کنیم تا با رعایت دقیق نکات بهداشتی زمینه فراهم شدن موج های بعدی کرونا را فراهم نکنیم.

ولی زاده به کارمندان شهرستان بابل هم هشدار داد که تحت هیچ عنوانی اجازه ندارند که در ساعات اداری و غیر اداری امکانات و تجهیزات دولتی را به نفع نامزد خاصی هزینه کنند چراکه با متخلفان به صورت قانونی و جدی برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها