امروز : 30 فروردین 1403

 صفری، معاون استاندار مازندران با فرزندان شهدا در بابل دیدار کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری : خانواده شهدا و ایثارگران، تداوم بخش آرمان شهدا و انقلاب هستند

کد خبر : 104207 11 خرداد 1400
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، ریاحی، مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران و برخی اعضای شورای فرهنگی استانداری با حضور در منزل و محل کار فرزندان شاهد فرماندار بابل "شهدای والامقام محمد رضا صفائی جعفر آبادی،هدایت عابدی، صمد قربان پور گنجی و شهیده ربابه رستمی" با این عزیزان دیدار و گفتگو کرد. ‎.. ‎

 

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل؛ رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی ولی زاده، معاون استاندار و  فرماندار ویژه این  شهرستان ، ریاحی، مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران و برخی اعضای شورای فرهنگی استانداری با حضور در منزل و محل کار فرزندان شهدای والامقام فرمانداری بابل شهیدان محمد رضا صفائی جعفر آبادی ، هدایت عابدی، صمد قربان پور گنجی و شهیده ربابه رستمی با این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

معاون استاندار مازندران در این دیدارها؛ عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و حماسه آفرینی های ایثارگران دانست و گفت: مسئولیت خانواده شهدا و ایثارگران در تداوم راه و آرمان آن عزیزان والامقام بسیار سنگین و با اهمیت است.

وی با اشاره به این که در برابر هدف، راه و آرمان شهدا همه آحاد جامعه مسئول هستند، افزود: رسالت و مسئولیت مدیران و مسئولین در این راستا بسیار سنگین تر است و مدیران باید با الگو قرار دادن منش شهدا؛ خدمت صادقانه به مردم را در سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این دیدارها؛ با اهداء لوح تقدیر استاندار مازندران به فرزندان شهدای گرانقدر محمد رضا صفائی جعفر آبادی ،  هدایت عابدی، صمد قربان پور گنجی و شهیده ربابه رستمی، از ایثارگری های این عزیزان در تداوم راه عزیزان خود قدردانی و تجلیل نمود.

رقیه صفری در این روز همچنین از واحدهای مختلف فرمانداری شهرستان بابل بویژه دبیرخانه انتخابات در محل فرمانداری بازدید و با همکاران این مجموعه گفتگو نمود.

گفتنی است؛ لوح تقدیر استاندار مازندران از ولی زاده، فرماندار شهرستان بابل بخاطر اهتمام وی در راستای رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران از سوی صفری، معاون استاندار به او اهداء شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها