En امروز : 31 فروردین 1403

حضور صفری، معاون استاندار در فرمانداری شهرستان های کلاردشت، چالوس و عباس آباد / بازدید صفری از کارخانه آرمان ماسک برای تمهید ملزومات بهداشتی انتخابات

کد خبر : 104322 20 خرداد 1400فرهنگی
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع با همراهی مدیرکل اداری مالی استانداری، با حضور در شهرستان های کلاردشت، چالوس و عباس اّباد، ضمن بازدید از کارخانه آرمان ماسک در کلاردشت، با فرماندار و همکاران این فرمانداری ها دیدار و گفتگو کرد. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع با همراهی مرتضی ناصحی، مدیرکل اداری مالی استانداری، با حضور در فرمانداری شهرستان های کلاردشت، چالوس و عباس آباد، ضمن دیدار و گفتگو با فرمانداران این سه شهرستان و کارکنان فرمانداری های یاد شده از روند پیشتبانی انتخابات نیز بازدید کرد و در جریان اقدامات صورت گرفته در این راستا قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران همچنین از ساختمان جدید فرمانداری شهرستان کلاردشت بازدید به عمل آورد و از نزدیک با مسایل و نیازمندی های این مجموعه آشنا شد.

رقیه صفری در نشست با همکاران فرمانداری های مذکور با قدردانی از اهتمام و اقدامات همه همکاران وزارت کشور در استان بویژه در امر برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400، یادآور شد: انتخابات، تجلی عزم ملی و صحنه مشارکت مردم عزیز ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خویش است.

وی مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات را بیطرفی و برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و امن بیان کرد و افزود: باید زمینه های تقویت شور انتخاباتی و افزایش حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای در راستای منویات داهیانه مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات مازندران، تصریح کرد: همه مقدمات و تمهیدات در این حوزه برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده است.

مرتضی ناصحی؛ مدیرکل اداری مالی استانداری نیز در این نشست ها؛ به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه متبوع و پشتیبانی های لازم برای برگزاری انتخابات پرداخت.

در این نشست همچنین فرمانداران شهرستان های کلاردشت، چالوس و عباس آباد؛ گزارشی از اقدامات انجام شده بویژه در حوزه برگزاری انتخابات ارایه نمود و کارکنان این مجموعه نیز، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

رقیه صفری در این روز همچنین با همراهی مدیرکل اداری مالی استانداری و فرماندار شهرستان کلاردشت از کارخانه آرمان ماسک، در راستای تهیه ملزومات بهداشتی برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای بازدید کرد.

گفتنی است؛ نماینده کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان در این روز؛ همزمان در شهرستان‌های میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه نیز از این روند بازدید داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در روزهای آتی شخصا از روند پشتیبانی انتخابات در چند شهرستان دیگر بازدید خواهد کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری