امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار بابل خبر داد:

۹۱ کاندیدا در شهر بابل از آغازین دقایق روز 20 خرداد تبلیغات خود را آغاز کردند

کد خبر : 104335 20 خرداد 1400
پ

‍فرماندار بابل خبر داد: ۹۱ کاندیدا در شهر بابل از آغازین دقایق روز 20 خرداد تبلیغات خود را آغاز کردند... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مسئول کمیته اطلاع رسانی برگزاری انتخابات 1400 شهرستان بابل، جلسه کمیته امحاء شهر بابل صبح دیروز در دفتر کار شهردار بابل تشکیل شد.

این جلسه با حضور #قربانعلی_ولیزاده معاون استاندار ، فرماندار ویژه  و رئیس هیات اجرائی برگزاری انتخابات 1400 شهرستان بابل ، مهندس#مهدی_کیانی  شهردار بابل و #سرهنگ_شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان برگزار شد.

#فرماندار_بابل در این جلسه ضمن تشکر از #مهندس_کیانی شهردار بابل به جهت پوشش فضای مناسب و متعدد شهری برای تبلیغات کاندیداها، اعلام کرد: شهر بابل ۹۱ کاندیدا دارد که از آغازین ساعات روز پنجشنبه،20خرداد1400 میتوانند تبلیغات خود را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی آغاز نمایند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان از همه کاندیدا خواست تا برابر ضوابط و مقررات اعلام شده فعالیت خود را انجام نمایند و کمیته امحاء شهر بابل متشکل از فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی جهت جلوگیری از نصب داربست، بنرها و پوسترهای غیرمجاز احتمالی اقدام خواهد نمود.

#قربانعلی_ولیزاده نشستهای هواداران در ستادهای انتخاباتی را تنها در فضای باز، قانونی دانستند و جلسات پرتعداد در فضای مسقف را ممنوع اعلام کرده و خاطر نشان کردند:با آغاز تبلیغات کاندیدا ها در روزهای آتی انشاالله شاهد گرمتر شدن فضای انتخاباتی و حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای خواهیم بود.

در ادامه #مهندس_کیانی ، شهردار بابل نیز از همراهی چهار تیم اجرایی در کنار نماینده فرمانداری جهت جمع‌آوری داربست و بنرهای غیرمجاز خبر داد و گفت: شهرداری برابر با گزارش فرمانداری و با حضور نیروهای انتظامی اقدامات امحاء را انجام خواهد داد.

#سرهنگ_شالیکار نیز در این جلسه حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای را مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار خواندند و خاطر نشان کردند: نیروی انتظامی شهرستان بابل برای حفظ امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها