امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار بابل در جلسه ی هم اندیشی با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای بابل و امیرکلا عنوان کرد:

ما امانتدار آرای شما عزیزان ومردم شهرستان بابل هستیم و این اطمینان را به تک تک کاندیداهای محترم می‌دهم که ملاک ما رعایت قانون است و هیچ‌گونه جهت‌دهی در انتخابات پیش رو پذیرفته نخواهد بود

کد خبر : 104337 20 خرداد 1400
پ

فرماندار بابل در جلسه ی هم اندیشی با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای بابل و امیرکلا عنوان کرد:ما امانتدار آرای شما عزیزان ومردم شهرستان بابل هستیم و این اطمینان را به تک تک کاندیداهای محترم می‌دهم که ملاک ما رعایت قانون است و هیچ‌گونه جهت‌دهی در انتخابات پیش رو پذیرفته نخواهد بود... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مسئول کمیته اطلاع رسانی برگزاری انتخابات 1400 شهرستان بابل، جلسه ی هم اندیشی با کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای بابل و امیرکلا عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری بابل تشکیل شد.

 این جلسه به ریاست ولی زاده # معاون استاندار ، فرماندار ویژه و رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ این شهرستان و با حضور حجت الاسلام ملاکریمی# دادستان بابل ،  سرهنگ شالیکار# فرمانده انتظامی بابل ، رستم زاده #رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بابل در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای بابل و امیرکلا  برگزار شد.

در این جلسه فرماندار بابل عنوان کرد:از اعضای محترم هیئت اجرایی ،هیئت نظارت ، هیئت بازرسی و همکاران گرانقدرم در ستاد برگزاری انتخابات ۱۴۰۰و از تمامی  کاندیداهای که در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کردند ، سپاسگزارم.انشاءالله نتیجه انتخابات طوری رقم بخورد تا موجب پیشرفت و آبادانی در شهرستان بابل شود.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم است. افزود: قانون مداری باید در سرلوحه کار کاندیداهای محترم باشد؛ زیرا اصل شورا در قانون اساسی بیانگر اهمیت تاثیر مردم در تصمیمات و سرنوشت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 این مقام مسئول ادامه داد:باید به آرای مردم در انتخابات  در پارلمان های شهری و روستایی احترام گذاشت ؛ چراکه توجه به آرای مردم و اتکا به آرای مردم مورد توجه  قانون اساسی جمهوری اسلامی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل تاکید کرد: ما امانتدار آرای شما عزیزان ومردم شهرستان بابل هستیم و این اطمینان را به تک تک کاندیداهای محترم می‌دهم که ملاک ما رعایت قانون است و هیچ‌گونه جهت‌دهی در انتخابات پیش رو  پذیرفته نخواهد بود.

ولی زاده خطاب به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای بابل و امیرکلا گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتی مهمتر از خدمت به خلق نیست. شوراهای منتخب مردم باید وظایفی را که برای آنان مشخص شده است ، به درستی انجام داده تا موجب افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان بابل  در پایان اظهار امیدورای کرد: قطعا جلب اعتماد مردم موجب  مشارکت بالای شهروندان  عزیز در پای صندوق‌های رای خواهد شد وافزایش مشارکت یعنی افزایش اقتدار  و عظمت و امنیت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی.

در پایان دستورالعمل مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرقرائت و سوالاتی در این خصوص از سوی کاندیداها مطرح و پاسخ آن از سوی مسئولین حاضر ارائه گردید.

اشتراک گذاری
پیوند ها