En امروز : 10 فروردین 1403

حسن خیریانپور , معاون استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران گفت:

 نظارت بر اجرای دقیق قانون انتخابات و حسن جریان انتخابات به عنوان دو وظیفه مهم هیأت بازرسی

کد خبر : 104353 22 خرداد 1400
پ

حسن خیریانپور تصریح کرد : برای تحقق این دو وظیفه مهم در سطح استان مازندران و 22 شهرستان استان و تعداد 4049 شعبه اخذ رأی , هیات بازرسی استان مرکب از 5 نفر و هیأت های بازرسی شهرستانها مرکب از 3 نفر شکل گرفت که بر کل فرآیندهای انتخاباتی مراقبت و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد . ‎

 حسن خیریانپور معاون استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران تصریح کرد : نظر به اینکه طبق اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران , اداره امور کشور متکی به رأی و نظر مردم می باشد و مکانیزم اخذ نظر مردم برای اداره امور کشور نیز برگزاری انتخابات است . لذا در برگزاری هر انتخابات اجرای دقیق قانون انتخابات و نیز حسن جریان فرآیندها و روز شمار انتخابات بسیار مهم است و کنترل و مراقبت بر این دو مولفه مهم بر هیأت های بازرسی است,  ضرورت دارد  مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و کاندیداهای محترم و طرفداران و ستادهای انتخاباتی آنها این دو مولفه را رعایت نمایند و در صورت بروز هر گونه عدول و تخلف احتمالی سریعا مراتب به مجاری مرتبط برای اصلاح, تذکر و در صورت تکرار تخلف جهت برخورد قانونی و اقدامات لازم منعکس گردد.  

حسن خیریانپور تصریح کرد : برای تحقق این دو وظیفه مهم در سطح استان مازندران و 22 شهرستان استان و تعداد 4049 شعبه اخذ رأی , هیات بازرسی استان مرکب از 5 نفر و هیأت های بازرسی شهرستانها مرکب از 3 نفر شکل گرفت که بر کل فرآیندهای انتخاباتی مراقبت و کنترل لازم را اعمال خواهند کرد .

حسن خیریانپور , معاون استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران افزود: علاوه بر این برای روز انتخابات 28 خرداد ماه نیز در هر شعبه اخذ رای یک نفر بازرس ثابت و تعداد 270 نفر سربازرس و تعداد 48 بازرس ویژه برای مراقبت و کنترل حسن جریان انتخابات و اجرای دقیق قانون انتخابات در حوزه های انتخابیه و شعب اخذ رای بکارگیری خواهند شد .

معاون استاندار و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان مازندران با تصریح بر اینکه حق انتخاب کردن بعنوان حق سیاسی مردم برای اداره امور کشور محسوب می شود , گفت: درخواست می شود در اجرای تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق مشارکت حداکثری, مردم عزیز و واجدین شرایط روز جمعه 28 خرداد با شرکت در انتخابات از حق انتخاب کردن خود به نحو شایسته ای استفاده نمایند.  

اشتراک گذاری