امروز : 4 اردیبهشت 1403

مراسم تجلیل از دختران نمونه استان مازندران در ساری

کد خبر : 104438 24 خرداد 1400
پ

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشن بزرگ گرامی‌داشت روز دختر به همت دفتر امور زنان و خانواه استانداری و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و شهرداری ساری با حضور جمعی از دختران نمونه برگزار شد. ‎

 

 

آیین تجلیل از دختران نمونه استان مازندران همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و با حضور سمیه قاسمی طوسی مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری مازندران ، علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران، محمدعلی یزدان‌شناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، عباسعلی رضایی فرماندار ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان  و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد.

قصه گویی توسط دختر نوجوان الینا هاشمی، اجرای سرود توسط گروه دختران و اجرای نمایش اژدهاک توسط خانم هما حسینی از برنامه های متنوع اجرا  شده در این برنامه بود.همچنین دو تن از دختران نمونه استان دغدغه ها و مطالبات خود از مسئولین را بیان نمودند. در پایان این برنامه از 19 نفر از دختران نمونه استان در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و اجتماعی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها