امروز : 10 فروردین 1403

#شهید_زنده

دیدار فرماندار شهرستان نور با جانباز ۵۰ درصد هشت سال دفاع مقدس/ برای شفای حاج تیمور توکلی دعا کنید

کد خبر : 105115 4 مرداد 1400
پ

صبح امروز دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور به همراه صفرپور رییس بنیاد شهید و امورایثاگران با حضور در بیمارستان آیت الله روحانی بابل، به عیادت حاج تیمور توکلی جانباز سرافراز ایران اسلامی رفتند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، فرماندار شهرستان نور با تجلیل از صبر و ایثارگری خانواده توکلی تصریح کرد: جانبازان نمونه بارز ایثار و از خودگذشتگی هستند و با وجود تحمل سالها رنج و سختی کماکان روی آرمان های خود ایستاده اند. در دورانی که کشور مورد هجمه بیگانگان و هم پیمانانش قرارگرفت با خلوص نیت و رشادت برای دفاع از این مرز و بوم جانفشانی کردند و امروز بر همگان واجب است قدردان این عزیزان باشند. خانواده های جانبازان هم نقش انکارناپذیری چه در دوران جنگ و چه سالهای بعد از آن برعهده داشتند.

دکتر شادمان در ادامه افزود: تلاشهای شبانه روزی کادر درمان جانباز عزیزمان ارزشمند است ولی انتظار ما این است بخاطر شان و منزلت این عزیز، بصورت ویژه و خاص مراحل درمان طی شود و از همین جا از مردم شریف استان مازندران و بخصوص شهرستان نور خواهشمندم برای شفای عاجل ایشان دعا کنند.

گفتنیست حاج تیمور توکلی در سال ۱۳۶۴ در بمباران هوایی رژیم بعث عراق به نیروهای تکاور پادگان شهید عبادت مریوان، در روزی که بسیاری از سربازان اسلام مجروح یا به شهادت رسیدند از ناحیه چشم راست و گوش راست دچار مجروحیت شد و سالهاست که به علت کاهش شنوایی هر دو گوش و از بین رفتن چشم راست و ضایعات اعصاب حسی، زخم سخت جنگ را به تن دارد و بعد از سالها تحمل رنج و درد به علت شدت جراحات، بمدت یکسال دچار بیماری سختی شده است.

اشتراک گذاری
پیوند ها