امروز : 10 فروردین 1403

مراسم تقدیر از مدیران نمونه شهرستان آمل برگزار شد.

تقدیر از مدیران نمونه

کد خبر : 105730 10 شهریور 1400
پ

مراسم تقدیر از مدیران نمونه دستگاه ها و ادارات شهرستان آمل همزمان با آخرین روز از هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و از مدیران نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل بعمل آمد. ‎

مراسم تقدیر از مدیران نمونه شهرستان آمل برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مراسم تقدیر از مدیران نمونه دستگاه ها و ادارات شهرستان آمل همزمان با آخرین روز از هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و از مدیران نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل بعمل آمد.

علیرضا شریعت فرماندار ویژه آمل درمراسم تجلیل از مدیران نمونه شهرستان آمل با بیان اینکه مسئولیتی که ما برعهده داریم حق الناس است گفت : نباید به صرف اینکه دولتی جدید آمده وتغییر وتحول صورت می گیرد نسبت به کارمان بی خیال باشیم .

 وی ادامه داد : بنده که به عنوان عالی دولت دراین شهرستان هستم تا آخرین لحظه خدماتی به دنبال حل مشکلات مردم هستم وجابجائی یک امر طبیعی در روی کار آمدن یک دولت جدید صورت می گیرد .

 وی با استقبال از تغییر وتحویل مدیریتی درکشور ادامه داد : جابجائی یک برکت درکشوراست که باعث پویائی وخلاقیت ونو آوری های جدید را شاهد خواهیم بود وهرموقع به ما گفتند که مسئولیتی ندارید آنرابه دیگری تحویل می دهم .

 فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد : شرایط کارکردن در دولت قبلی به لحاظ تحریم کمر شکن بسیار سخت بود وخوشبختانه توانستیم با همدلی وصمیمیت درشهرستان کارهای خوبی را انجام بدهیم .

شریعت از افتتاح ۳۴ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل وتجهیز و افتتاح این طرح‌ها درمجموع حدود ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۴۱۵ نفر نیز شغل ایجاد شد.

وی در پایان یادآورشد : درشهرستان آمل 21 پروژه عمرانی دولتی با دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در شبکه توزیع برق ، شبکه آبرسانی ، طرح هادی روستایی ، جهادکشاورزی ، نوسازی وتجهیزات مدارس ، ورزش وجوانان وشهرک صنعتی که برای اتمام این پروژها اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال مورد نیاز می باشد.

 

اسامی مدیران نمونه به شرح ذیل است:

صدیقه حق شناس معاون عمرانی فرمانداری

دکتر علیزاده: اداره اطلاعات

حجت الاسلام رمضانی: سازمان تبلیغات

دکتر مرزبند: آموزش و پرورش

نیک زاد: هلال احمر

علوی: بنیاد مسکن

فیاض: توزیع برق

قبادی: آب و فاصلاب شهری

لطفی: امور آب آمل و محمودآباد

اسلامی: جهاد کشاورزی

رضاییان: محیط زیست

یزدی: امور مالیاتی و دارایی

علیزاده: اداره گاز

دکتر آسوری: انستیتو پاستور

دکتر اکبری: پردیس علوم پزشکی

دکتر قاسمی: بیمارستان امام خمینی

دکتر بهاری: بیمارستان امام علی

یعقوبی: بانک توسعه و تعاون

گراییلی: بانک پارسیان

روح اللهی: بانک ملت

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها