امروز : 1 اردیبهشت 1403

اجرای طرح سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در آمل

فرماندار آمل از اجرای طرح و پروژه سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در خبر داد

کد خبر : 105805 15 شهریور 1400
پ

اجرای طرح سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در آمل ‎

 

اجرای طرح سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در آمل

 

فرماندار آمل از اجرای طرح و پروژه سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در خبر داد.

علیرضا شریعت در جلسه مشترک اجرای پروژه سپتاژ جهت رفع مشکلات فاضلاب خانگی در شهرهای آمل که در فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح و مزایایی که به همراه دارد، اظهار کرد: طرح سپتاژ ساده‌ترین و پر کاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب‌های بهداشتی انسانی است.
وی تصریح کرد: پروژه مذکور می‌تواند پس از اجرا، مشکلات مربوط به دفع فاضلاب واحدهای مسکونی، تجاری، رستوران‌ها و هتل‌ها را با نظارت شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و شهرداری‌ که یکی از بزرگترین معضلات شهرها است، برطرف کند.
فرماندار آمل بیان داشت : در صورتی که بیش از این فرصت سوزی شود به مصلحت نیست و اگر پیش از این اقدام می‌شد به طور قطع  هم مبلغ پروژه کاهش پیدا می‌کرد و هم معضل جدی در این شهرها اتفاق نمی‌افتاد.
شریعت وضعیت فاضلاب را بحرانی دانست و افزود: البته در شهرهای دیگر هم وضعیت بهتر نیست چون دفع بهداشتی صورت نمی‌پذیرد.
وی ضمن تشکر از همکاری و پیگیریهای ادارات دیگر تاکید کرد و ادامه داد: اجرای این پروژه در تنکابن موجب شد تا بتوانیم  با برسی پروژه تنکابن اجرای پروژه در منطقه ما را با زمان کمتری اجرا کنیم و هم نواقصی که ممکن بود  بعد از اجرا پیش بیاید از بین خواهد رفت.
فرماندار آمل با بیان اینکه در بحث کنترل وضعیت بهتری وجود دارد اما باید به گونه‌ای مدیریت شود که بدون فرصت سوزی و با تسلط بیشتری به اجرا درآید، تصریح کرد:در اولین قدم شرکت آبفا باید زمین 500 متری را که به این کار اختصاص داده موقعیت و ابعادش را در زمین شش هکتاری نوده هرازپی مشخص کند تا شهرداری بتواند جذب سرمایه گذار کند.

15 شهریور 1400

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها