امروز : 1 اردیبهشت 1403

🔹🔻جلسه هم اندیشی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در شهرستان کلاردشت با حضور سردار ملکی برگزار شد

کد خبر : 105820 16 شهریور 1400
پ

✍🏻به گزارش روابط عمومی فرمانداری : ✅جلسه هم اندیشی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت ، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، فرماندهی انتظامی ، معاونت فرمانداری ، شهردار و حاضرین در جلسه راس ساعت 10 صبح امروز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید تشکیل گردید. ‎

 

در ابتدای جلسه فرماندار کلاردشت ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه مطالبی را پیرامون مکان فعلی مزار شهدای گمنام و مراحل ساخت پروژه حسینیه در مکان مورد اشاره بیان نمودند.
بعد از ایشان سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مطالبی را پیرامون اقدامات انجام شده درخصوص ساخت یادمان شهدای گمنام در سطح استان مازندران بیان نمود و پیرامون جایگاه و یادمان شهرستان کلاردشت(سه شهید گمنام) گفت : از نظر شرایط طبیعی و موقعیت جغرافیایی هم مکان بسیار خوبی و هم شایسته است که از این در جهت انجام کارهای فرهنگی به نحو احسن بهره برداری گردد.
بعد از ایشان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هم با عرض خیر مقدم به حاضرین آمادگی سپاه را برای هر گونه کمکی به راه اندازی پایگاه فرهنگی در جنب مزار گمنام و رسیدگی به وضعیت مزار شهدا اعلام نمود .
سپس ریاست شورای شهر و سرپرست شهرداری نیز  آمادگی شهرداری را برای فضای سازی مناسب و مشارکت در راه اندازی پایگاه فرهنگی اعلام نمود .
 ❇️در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از زحمات آقای علیرضا معصومی تقدیر و آقای محمد لطفی نژاد بعنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان کلاردشت معرفی گردید /

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها