امروز : 31 فروردین 1403

استاندار محترم برای بازدید از پروژه های ناتمام به آمل سفر کرد.

جاده جایگزین سد هراز افتتاح می شود/ پیشرفت ۹۵ درصدی پل هراز سنگر آمل

کد خبر : 105828 17 شهریور 1400
پ

استاندار مازندران گفت: اتمام پل هراز سنگر میتواند وضعیت ترافیکی شهر را بهبود ببخشد و خوشبختانه به تناسب شرایط اقتصادی که در 2 سال اخیر داشتیم، پروژه خیلی عقب نیست. ‎

 

استاندار محترم برای بازدید از پروژه های ناتمام به آمل سفر کرد.

استاندار محترم از پل روگذر هزارسنگر,جاده بالا دست وخانه دانش آموزی بزرگمهر (دادگر) با حضور علیرضا شریعت  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ,مدیر کل بهزیستی استان مازندران,امام جمعه شهرستان آمل و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی بازدید داشته اند.

جاده جایگزین سد هراز افتتاح می شود/ پیشرفت ۹۵ درصدی پل هراز سنگر آمل

 

استاندار مازندران گفت: اتمام پل هراز سنگر میتواند وضعیت ترافیکی شهر را بهبود ببخشد و خوشبختانه به تناسب شرایط اقتصادی که در 2 سال اخیر داشتیم، پروژه  خیلی عقب نیست.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد پروژه انجام شده است، عنوان کرد: بخش زیادی از طلب های پیمانکار باقی مانده که از دو محل برای این پروژه اعتبار گذاشتیم، هم از ردیف هراز چون ادامه هراز است، اعتبار می گیرد و هم از محل متوازن 10میلیارد تومان امسال اعتبار گذاشتیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: با صحبتی که با پیمانکار شد پیشرفت فیزیکی خوبی داشت، تقریبا کار پل تمام شده است،  رمپ های ورودی و خروجی  در 2 طرف جاده مانده و  میدان که شهرداری آن را انجام خواهد داد.

 وی ادامه داد: امیدواریم با تواقفی که کردیم بتوانیم بخش مطالبات را پرداخت کنیم به لحاظ کاری طی یک ماهه کاری پل قابل بهره برداری است اما مشکل اعتباری داریم که هم از اعتبارات متوازن باید تقویت کنیم  و هم رقمی را از محل هراز تخصیص بیشتری دهیم، در هفته اتی بخشی از مطالبات پیمانکار داده خواهد شد که کار سرعت بیشتری پیدا کند تا به زودی این پل به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران با بیان اینکه پل هزار سنگر امل که با پول نظام و مردم ساخته شده است، خاطرنشان کرد: متعلق به هیچ دوره ای نیست شاید در دوره مدیریتی ما پروژه هایی شروع شود که ما در زمان افتتاح ان نباشیم و یا ما پروژه ای را افتتاح کنیم که در زمان شروع ان نبوده باشیم.

 وی تصریح کرد: قرداد این پروژه 36 ماهه است که در  مرحله اول 24 ماهه بوده، اما به  36 ماه تمدید شد، پیشرفت فیزیکی قابل قبول است، 10 میلیارد  از محل متوازن پیش بینی شد که اگر کمک شود پروژه تمام خواهد شد.

حسین زادگان با تاکید اینکه در جابجایی دولت شاهد توقف پروژه ها نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: با پیمانکار به توافق رسیدیم که کار را متوقف نکند، چرا که  این پروژه نقش مهمی در ترافیک شرق و غرب استان وهمچنین ترافیک شهری آمل دارد.

وی اعتبار جاده جایگیزین هراز را رقم را 10 میلیارد خواند و خاطرنشان کرد: تقریبا 4 کیلومتر آن انجام شده ولی مشکل فنی داریم،  بحث شیب تند این جاده است که پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به درستی اعتقادشان این است که تا بحث فنی مرتفع نشود احتمال خطر برای افرادی که می خواهند استفاده کنند وجود دارد.

حسین زادگان تخصیص اعتبار پروژه جایگزین هراز را در ۲ حوزه دانست و عنوان کرد: خود پروژه عمرانی که باید تسریع شود و هم قرار شد تا 48 ساعت آینده اخرین مطالعات و کار کارشناسی که برای روزهای پایانی هفته با حضور موثر راهنمایی رانندگی و موارد شبیه این برای اقدام ضرب العجل اخر هفته باز شود ولی شامل حال وسایل حمل و نقل عمومی نخواهد شد.

در آخر از خانه دانش آموزی بزرگمهر(دادگر)آمل هم دیدن کرد.

17 شهریور 1400

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها