امروز : 6 اردیبهشت 1403

ملاقات عمومی

کد خبر : 105830 16 شهریور 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس‌آباد، همپا در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان که به‌منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ‎

✔فرماندار شهرستان عباس‌آباد در حاشیه ملاقات مردمی با شهروندان گفت: مراجعه شهروندان به مسئولین نشانه اعتماد مردم به نظام است.

✔به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس‌آباد، همپا در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان ضمن بررسی موضوعات و درخواست‌های مطرح‌شده، دستورات لازم را برای رسیدگی و حل مشکلات به مسئولین مربوطه صادر نمود و در حاشیه این دیدارهای چهره‌به‌چهره با مردم این شهرستان،افزود: ملاقات‌های مردمی مسئولان نقش مهمی در حفظ کرامت، افزایش اعتماد، رضایت‌مندی و رسیدگی مشکلات مردم می‌شود.

✔همپا در ادامه اظهار داشت: دیدارهای مردمی مسئولان و رسیدگی به درخواست‌های آنان از ویژگی‌های مردمی نظام مقدس اسلامی است و همه مسئولان شهرستان باید دیدارهای مردمی و رسیدگی به درخواست‌های آنان را در اولویت های برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

✔نماینده عالی دولت در شهرستان عباس‌آباد خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذشده در دولت تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مردم با دستگاه ذیربط قرار می‌دهیم.

✔همپا مراجعه مردم به فرمانداری برای پی‌گیری مطالباتشان را نشانه اعتماد مردم به نظام دانست و تصریح کرد: ملاقات عمومی مردم با مسئولان تسهیل روند خدمت‌رسانی و شتاب‌بخشیدن به فرایند حل مشکلات را به دنبال دارد.

✔شایان ذکر است جلسات ملاقات مردمی فرماندار شهرستان عباس‌آباد به‌ منظور رفع مشکلات مردم و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و مناسب به مردم از سوی مسئولین روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱ ظهر در محل فرمانداری برگزار می‌گردد.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس