En امروز : 1 اردیبهشت 1403

ناصحی، مدیرکل اداری مالی استانداری مازندران:

اقامه نماز، مهم ترین رسالت فرهنگی دستگاه های اجرایی است / ضرورت تولید محتواهای موثر در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر

کد خبر : 105842 17 شهریور 1400فرهنگی
پ

مرتضحی ناصحی در جلسه مشترک شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر استانداری گفت: اقامه نماز، مهم ترین رسالت فرهنگی دستگاه های اجرایی است. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مرتضی ناصحی مدیر کل اداری و مالی در جلسه مشترک شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر استانداری ضمن قدردانی دانی از همه فعالان این بخش در احراز رتبه دوم کشوری در این دو بخش در سال 99؛ با بیان این که نماز عالی ترین شکل مواجهه و راز و نیاز بنده با خالق و خدواند تبارک و تعالی است، افزود: نماز، در سیرت و عمق تفکر و رفتار انسان تاثیر می گذارد و سازنده ترین مناجات با حق است.

شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر استانداری؛ مهم ترین رویکرد این دو شورا را تداوم اقامه نماز در استانداری و فرمانداری های تابعه و تعامل با شورای اقامه نماز استان برای پیگیری این مهم و نظارت بر آن در دستگاه های اجرایی و استمرار فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و یادآور شد: کیفی سازی مقوله نماز و رویکردها و برنامه های فرهنگی، تبلیغی و مرتبط با فرائض نماز و امر به معروف و نهی از منکر اولویت جدی همه دستگاه ها باشد.

وی همچنین تولید محتواهای موثر و سازنده در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با بهره گیری از خلاقیت و فضای گسترده و پرمخاطب مجازی را یک فرصت مغتنم در این راستا دانست.

رئیس شورای اقامه نماز استانداری، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود و شیوع ویروس و بیماری کرونا، ضمن تاکید بر تداوم اقامه نماز در ادارات، تاکید کرد: اقامه نماز در این مقطع باید با رعایت کامل الزامات و پروتکل های بهداشتی در جهت صیانت از سلامت و جان کارکنان دستگاه ها صورت گیرد و هیچ مسامحه ای در این راستا پذیرفتنی نیست.

مدیرکل اداری مالی استانداری، همچنین اقدام برای انجام واکسیناسیون را از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی و عموم مردم یک گام مهم و موثر برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد و بیان داشت: اکنون که واکسیناسیون عمومی بطور جدی در دستور کار دولت قرار دارد، باید با اقبال به انجام آن، هر کس برای مقابله با این بیماری مهلک و کمک به کادر درمان قدم بردارد.

در آغاز این جلسه؛ اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری