امروز : 30 فروردین 1403

فرماندار جویبار: دریافت حدود ۴۸ درصد از جامعه هدف این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا‌

کد خبر : 105885 22 شهریور 1400
پ

فرماندار جویبار گفت که حدود ۴۸ درصد از جامعه هدف این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند. سید علی اسد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که تاکنون در مجموع ۴۹ هزار و ۴۱۰ دز واکسن کرونا به این شهرستان وارد و ۴۶ هزار و ۸۸۷ دز تزریق شده است ‎

📸خبر شهرستان جویبار 💥💥💥

ساری – ایرنا – فرماندار جویبار گفت که حدود ۴۸ درصد از جامعه هدف این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

سید علی اسد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که تاکنون در مجموع ۴۹ هزار و ۴۱۰ دز واکسن کرونا به این شهرستان وارد و ۴۶ هزار و ۸۸۷ دز تزریق شده است.

وی گفت که تاکنون ۲۸ هزار و ۲۵۴ نفر دز اول و ۱۸ هزار و ۶۳۳ نفر دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

اسد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان را ۵۹ هزار نفر اعلام کرد و افزود : تاکنون حدود ۴۸ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در سطح این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا خود را دریافت کرده اند.

وی با اعلام اینکه دریافت کنندگان واکسن کرونا باید پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند، گفت : تمامی افراد جامعه برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات بپرهیزند.

فرماندار جویبار با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی این شهرستان ، افزود : مردم وظیفه دارند تا برای کنترل بیماری کرونا و بهتر شدن وضعیت، همچنان به ما و کادر درمان کمک کنند و همچنین از عادی انگاری بپرهیزند.

اسد با بیان اینکه هم اکنون هفت نفر در بیمارستان عزیزی جویبار به خاطر ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند ، گفت : در چهار روز گذشته در بیمارستان های این شهرستان شاهد فوتی کرونایی نبوده ایم.

✍#روابط عمومی- فرمانداری شهرستان جویبار

😷#تیتر_جویبار✅📣

@titr_jouybar

خبرهای ما را در اینستاگرام دنبال نمائید 👇👇👇
https://www.instagram.com/titr_jouybar

اشتراک گذاری
پیوند ها