امروز : 6 اردیبهشت 1403

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان عباس آباد

کد خبر : 105894 18 شهریور 1400
پ

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان عباس آباد به ریاست آهنگریان معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ،بخشدار مرکزی و با حضور جمعی از مدیران و اعضای انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان عباس آباد برگزار شد.‎ ‎

✔در ابتدای جلسه خانم هدایتی دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان عباس آباد در گزارشی به ارائه عملکرد کتابخانه ها ی عمومی شهرستان عباس آباد در ایام شیوع بیماری کرونا،روند برگزاری یازدهمین دوره جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی و همچنین ارائه پیشنهادات در این حوزه پرداخته و در این راستا همگرایی جدی مدیران شهری در پیشبرد اهداف فرهنگی را از مطالبات جدی و اساسی مهم کتابخانه ها ی عمومی دانستند.
✔در ادامه جناب آقای آهنگریان معاونت محترم سیاسی ،امنیتی واجتماعی فرمانداری ضمن بیان اهمیت ویژه عادت به مطالعه و کتابخوانی بویژه درکودکان و نوجوانان ، مطالعه را باعث ایجاد خلاقیت ، مهارت ، ایجاد توانایی و انضباط فکری و تدبیر بهتر در زندگی و تامین آتیه در بین آحاد جامعه دانست و همکاری و همراهی تمام دستگاه ها ی اجرایی را در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خواستار شد.
✔حضور دو نویسنده بومی و ارزشمند (جناب آقای دکتر خدری و استاد حسین زاده) در این جلسه و معرفی کتاب ایشان توسط نویسنده اثر از دیگر برنامه های این جلسه بود.
✔در ادامه هریک از اعضای انجمن به بیان نظرات و پیشنهادات در راستای بهبود وضعیت کتابخانه ها برابر دستور کار جلسه پرداختند.
✔برگزاری مستمر جلسات انجمن، ارائه برنامه های هفته دفاع مقدس، و پیگیری معوقات شهرداری ها از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس