امروز : 31 فروردین 1403

اولین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان

کد خبر : 105895 22 شهریور 1400
پ

اولین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان در مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ به ریاست آهنگریان معاون محترم سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی فرمانداری عباس آباد و باحضور دستگاههای اجرایی مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. ‎

✔آهنگریان معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ضمن تقدیر از حضور اعضاء اظهار داشت: به منظور جلوگیری از دیر ثبتی باید مجموعه دستگاه های مرتبط با ثبت احوال مانند بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها، شبکه بهداشت و درمان و متولیان آرامستان ها در تعاملی درست و اصولی همه وقایع (ولادت،وفات) را به صورت درست و در زمان مقرر خود احصا و به ثبت احوال اعلام کنند.
✔در ابتدای این جلسه کیومرث کمری رئیس اداره ثبت احوال و دبیر جلسه ضمن تشکر از حمایت های فرمانداری و تشکر از حضور مسئولین مرتبط گزارشی از ثبت وقایع حیاتی شهرستان عباس آباد در ۵ ماهه نخست سال جاری را ارائه و گفتند هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارش روند ثبت وقایع حیاتی ؛ موانع و مشکلات پیرامون آن و همچنین برنامه ریزی برای تسریع در ثبت موالید و فوت ها در شهرستان می‌باشد.
✔کمری در ادامه گفت: با توجه به اینکه شهرستان عباس آباد فاقد پزشکی قانونی مستقر می‌باشد ؛ ضرورت دارد به منظور جمع آوری وقایع حیاتی خصوصا فوت سایر دستگاه ها بصورت مستمر و کما فی سابق با اداره ثبت احوال همراهی و همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس