En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران:

بازگشایی مدارس براساس الزامات ستاد کرونا خواهد بود/ ایجاد موزه آموزش و پرورش در آینده نزدیک

کد خبر : 105898 23 شهریور 1400فرهنگی
پ

استاندار مازندران با تاکید بر این که بازگشایی مدارس براساس الزامات ستاد کرونا خواهد بود، گفت: در بازگشایی مدارس اولویت اول سلامت دانش‌آموزان است. ‎

استاندار مازندران از ایجاد موزه آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک خبر داد.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در بازگشایی مدارس اولویت اول سلامت دانش‌آموزان است، گفت: بازگشایی مدارس ملزم به شرایط و پروتکل هایی است که در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان ها ابلاغ شده و طبق آن عمل می‌شود.  

استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش مجازی دانش آموزان مستلزم تحقق عدالت دیجیتال است، گفت: در سال تحصیلی گذشته ۳۳ هزار تبلت و گوشی هوشمند با بهره‌گرفتن از ظرفیت خیّران، انجمن اولیاء و مربیان و همراهی بانک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و استان مازندران در همین راستا رتبه نخست کشور را کسب کرد.

حسین زادگان با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان برای تامین گوشی هوشمند امسال نیز ادامه دارد، تاکید کرد: امیدواریم در همین روزهای نخست سال تحصیلی نیاز به گوشی هوشمند همه دانش‌آموزان با کمک خیرین مرتفع شود.

رییس شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۲ مدرسه عشایری در استان داریم، گفت: تجهیزات آموزشی و بسته‌های حمایتی این دانش‌آموزان نیز تمهید شده است وامیدواریم با کمک و همیاری خیران ارسال بسته های حمایتی تداوم داشته باشد.  

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ارزشیابی مستمر و نظارت بر آموزش های مجازی دانش آموزان، موجب ارتقای سطح کیفی آموزش می شود، تاکید کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نظارت لازم را جهت ارتقای آموزش مجازی اعمال نمایند.             

گالری تصاویر

اشتراک گذاری