امروز : 7 اردیبهشت 1403

تسهیلات تبصره ۱۸

بررسی تسهیلات تبصره ۱۸و رونق تولید

کد خبر : 105926 25 شهریور 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، سعید ولایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی , روز چهارشنبه در نشست بررسی تسهیلات تبصره ۱۸و رونق تولید اظهار داشت: دستگاه های مربوط دارای درخواست می توانند از این تسهیلات پس از معرفی طرح ها برخوردار شوند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، سعید ولایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی , روز چهارشنبه در نشست بررسی تسهیلات تبصره ۱۸و رونق تولید اظهار داشت: دستگاه های مربوط دارای درخواست می توانند از این تسهیلات پس از معرفی طرح ها برخوردار شوند.

ولایی گفت: بانکها یکی از کلیدی ترین نقش ها را در پرداخت تسهیلات رونق تولید دارند، گفت: انتظار می رود بانکها ازدریافت تضامین غیر متعارف خودداری کنند و نظارت و شفاف سازی در این خصوص صورت گیرد. نواقص و مشکلات هرچه سریعتر باید جمع بندی و اصلاح شود تا شاهد وجود برخی از مشکلات قبلی در این مرحله نباشیم.

وی اضافه کرد: دستگاهاها علاوه بر تهیه طرح های خود پیشنهادات و مسایل و مشکلات را هر چه سریعتر آماده و به این اداره ارسال کنند.

 وی با اشاره به اهمیت نقش ستاد تسهیل و رونق تولید گفت: برگزاری جلسات هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توانسته است بسیاری از واحدهای تولیدی را احیا و کرده و به روند ثبات اشتغال کمک کند.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه ملاک ما فقط پرداخت تسهیلات نیست، گفت: روند اعمال تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، کشاورزی وگردشگری باید به درستی رصد شود تا در نقطه درست صرف شده باشد.

 
 

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها