En امروز : 6 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران: آگاهسازی جامعه برای پیشگیری از اعتیاد نیازمند جریان رسانه ای مستمر است

کد خبر : 106090 4 مهر 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان گفت: رسانه های ما که آگاه به مسایل هستند باید در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از مضرات اعتیاد و اسیب های اجتماعی جریان و کارزارهای رسانه ای را تدارک ببیند و کار رسانه ای را محدود به مناسبت ها نکنند. ‎

استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که همراه با مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه رسانه‌ای کارزار رسانه و پیشگیری برگزار شد، ضمن قدردانی از اهالی رسانه مازندران بابت تولید آثار رسانه‌ای در راستای پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی جامعه، اظهار کرد: رسانه‌ها باید موضوع مواد مخدر را به اشکال مختلف و به صورت مستمر مد نظر قرار دهند.
استاندار، افزود: توجه به همه اجزای آسیب‌های ناشی از اعتیاد و آگاهی‌بخشی جامعه یکی از نکات مهمی است که انتظار داریم همواره و در طول سال مورد توجه اصحاب رسانه قرار داشته باشد و محدود به رویدادهای اینچنینی یا مناسبت‌هایی مانند هفته مبارزه با مواد مخدر نباشد.
احمد حسین‌زادگان افزود: نگاه‌مان به رسانه در کمک به حل مسائل اجتماعی و فرهنگ سازی در جامعه هرگز زینتی و شعاری نیست و همواره یکی از اولویت‌های ما پیوست رسانه‌ای در همه بخش‌ها به ویژه حوزه‌های اجتماعی بوده است، چون به اثرگذاری این موضوع کاملا واقف و معتقدیم.
وی اظهار کرد: اگر قرار است موضوع یا فرهنگی را در استان نهادینه کنیم باید پیام‌مان را به درستی به مردم انتقال دهیم و در این مسیر رسانه‌ها اصلی‌ترین ابزار محسوب می‌شوند. خوشبختانه رسانه‌های ما نیز اشراف و دانش لازم را دارند.
نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: البته طبیعتا نمی‌توانیم با چند خبر و مطلب؛ اثرگذار باشیم و باید یک فرآیند مستمر و جریان رسانه‌ای ایجاد شود که همه اجزای مرتبط با اعتیاد مورد توجه قرار بگیرد.
گفتنی است با حضور استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و برخی مدیران و مسئولین ذی ربط؛ برگزیدگان نخستین مسابقه کارزار رسانه‌ای « رسانه و پیشگیری از اعتیاد در مازندران »، با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شدند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری